dat muziek spel is wel erg leuk maar ben nog niet zo goed dus dat gaat me geld kosten
ja ik speel die met 4 personen dan is de prijs hoger en de inleg is gewoon 50 cent!!!
maar zit nu over de 25 euro gaat lekker hahahah!!!
:dance: :dance: :dance:
1 86398 Ć¢āĀ¬8,45 7-9-08 22:42 228
Gisteravond ontzettend lage score behaald met Kalorie King, keek vanochtend bij de uitslagen en zie daāk gewoon eerste ben geworden :o Inleg was 25ctā¦ gewoon ruim 8 euro met 1 (slecht gespeeld) spelletje gewonnen :dance:
(okee, het haalt het niet bij Jannie, maar toch )
Ow, zie nu dat ik jullie vragen nog steeds niet beantwoord heb :oops:
Bonusmeter: is een nieuw systeem, zie je bij je account. Meter loopt vol naarmate je meer betaalde spelletjes speelt. Als je de ā5ā gehaald hebt, krijg je op de 5e van de eerstvolgende maand 5 euro uitbetaald. Heb je 'm voor het einde van de lopende maand (!!!) helemaal vol, dus de ā10ā bereikt, dan krijg je op de 10e van de eerstvolgende maand 10 euro.
Jannie, geen idee of het sneller gaat dan toen met de korting, dat heb ik nooit meegemaakt (speel ook pas sinds begin juli), maar lees zo nu en dan in de blog-vragen wel commentaar hoorā¦ zo heel snel gaat het niet neeā¦
:dance: dat muziekspel is inderdaad erg leuk, alleen gaat ook dat liedje na verloop van tijd wel irriteren hoor :silenced: en ik vind de andere steden ook helemaal niks :silenced: blijf lekker steeds in Parijs hoor!
Owja, en ze zeggen dat het de bedoeling steeds is, om zo snel mogelijk het level uit te spelen. Maar is dat echt zo? Ik bedoel, het is niet zo dat hoe hoger je komt, hoe meer punten je krijgt toch? En soms heb ik nog maar 1 makkelijk weg te spelen vakje open, maar ook nog tig muziekmuntenā¦ die probeer ik dan eerst naar beneden te krijgen hoor!
ja want daar krijg je de meeste punten mee met die punten!!
en met die een hele rij en kolom wegvaagd!!! 300 punten, dus speel ook echt op de punten!!!
aha nou dan heb ik misschien al bijna 10 euro of is dat dan voor de tiende van nu???
dan red ik het niet!!
maar ik kreeg geen 5 euro per de vijfde september!!
dus ik snap er nog niets van :shock:
@sophie wrote:
aha nou dan heb ik misschien al bijna 10 euro of is dat dan voor de tiende van nu???
dan red ik het niet!!
maar ik kreeg geen 5 euro per de vijfde september!!
dus ik snap er nog niets van :shock:
Als je 5 september geen 5 euro hebt gekregen, heb je in augustus te weinig gespeeldā¦
Nu ben je aan het āsparenā voor oktober zeg maar. Als je voor 1 oktober de balk tot aan de 5 vol hebt, krijg je 5 okt. 5 euro. Is je bonusmeter helemaal vol, ook voor 1 okt., dan krijg je 10 okt. 10 euro.
Vanaf 1 oktober begin je weer opnieuw met āsparenā voor november.
aha nou snap ik het bedankt!!!
het is echt een verslaving zeg pffffffffffff :shock:
is dat trouwens 'speelāgeld of kun je dat ook laten uitkeren???
ik denk speelgeld!!!
kun je wel zien heā¦ als je bij je saldo kijkt kun je zien wat je kunt laten uitbetalenā¦
mijn saldo gaat niet goed, maar de pc van mĆĀ“n schoonouders is vrij traag en dat scheelt wel. nog even wachten tot we zijn verhuist en dan kan ik er weer tegen aan.
nou ik dacht ik heb toch niets te verliezen, ga ik met 2, 50 spelenā¦
hahaha heb ik mijn saldo verdrie dubbeldā¦
heb in een dag 58 euro :shock:
gaat lekker hoor!!!
wow goed bezig
ook maar meteen uit laten betalen
dan kost het me maar een euro, maar ja beter dan als ik het weer verlies!!
Ben benieuwd hoe lang het gaat durenā¦ :lol:
nu is het vandaag de 5de maar ik heb geen vijf euro gekregen jullie wel?
@sophie wrote:
nu is het vandaag de 5de maar ik heb geen vijf euro gekregen jullie wel?
ik had die bonusmeter niet vol
het is er toch wel bij nu!!
Ik speel sinds gisteren ook met geld.
Ik ging van 500 juwelen naar 2500 met cats corner, en dacht: nu kan ik ook wel met geld spelen haha!
Net een toernooi gedaan en sluit om 8:56 en ik sta bovenaan :dance:
Ik hoop dat ik er ook even blijf staan haha
Maar een leuke site!
Maar kan ik ook tijdens het wachten tot een toernooi andere games spelen?
Of ben ik dan mijn positie kwijt?
Ja hoor je kunt gewoon doorspelen.
je posities blijven staan. als je vaker 1 toernooi speelt telt alleen je hoogste positie. maar als je al bovenaan staat hoef je dat natuurlijk niet nog een keer te spelen
kreeg dus wel mooi 17 euro :dance: :dance:
fijn om te weten dat je zo door kunt spelen, thxs voor je antwoord!
Geld je score ook nog als er geen andere tegenspeler nog is?
Haha moet nog veel leren 8)
Maar vind het echt een keigave site.
Ik heb hub ook al aangestoken :lol:
ja als het zoān 2 speler spel is speelt de eerstvolgende tegen jou.
zoān toernooi is hoe meer spelers hoe hoger de prijs.