Vandaag...

Heel veel succes!!! :thumbup:

succes

Ha, ik dacht al; zoiets heb ik toch net bij de juli 2006 mama’s gelezen, zou het??? En ja hoor! :mrgreen:

Dan wens ik je alvast heel veel suxxxes!

@Cynthia wrote:

Ha, ik dacht al; zoiets heb ik toch net bij de juli 2006 mama’s gelezen, zou het??? En ja hoor! :mrgreen:

Dan wens ik je alvast heel veel suxxxes!




:lol: Dat dacht ik ook al :lol:



Nogmaals: heel veel succes!!! :thumbup:

:? :doh: :cry: :cry: :cry: :? :doh: :wall: :frowning: :frowning: :frowning:



Stop maar weer met duimen… Of jullie moeten door willen duimen voor de volgende keer, deze keer is het helaas niet geworden…



snif snif…

uh dat heb je snel gedaan om 3 uur afrijden en 8 min later alweer thuis???

He verdorie!

Ben je zo zenuwachtig voor elke keer? Rijdt je instructeur met je mee?

Hè, balen joh!!!



Wat ging er mis???

:hug:

Tja ik reed dus om 14:00 af, had het verkeerd neer gezet, ik dacht eerst hu? hoezo snel, maar las later wat er mis is gegaan…



Ik ben niet besluitvaardig genoeg, en reed teveel op safe, dus te lang wachten met optrekken enzo…Het kijken ging helemaal goed, kreeg er zelfs nog een complilment over dat ik dat zo zorgvuldig deed, maar ja…

Oh dat is balen meid.

Leuk om te horen dat je heel zorgvuldig keek, maar ja, daar heb je je papiertje niet mee gekregen he…succes voor de volgende keer! :thumbup:

Jammer hoor !

Maar laat je weten wanneer je volgende keer moet? Dan duim ik weer mee !

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb mijn rijbewijs pas de zesde keer gehaald.

Dus er is zeker nog hoop voor je.

Niet op geven, ook al kost het bergen met geld.

Ik ben echt blij dat ik 10 jaar geleden toch heb doorgezet, want ik zou nu niet meer zonder mijn rijbewijs kunnen.



Maar het CBR heeft mij dus ook een aantal keer laten zaken om de stomste dingen.

  • ik dwarelde op de weg??? Ja, mevrouw u blijft wel in uw eigen baan maar u gaat wel heen en weer op uw eigen baan. :shock:
  • Ik had niet goed gekeken, want ik zou niet weten wat voor auto er achter mij had gereden op een landweggetje? Nou meneer dat was een donder blauwe VW Polo. Maar toch keek u niet goed genoeg. :?

Wat jammer zeg. Dan baal je enorm ja.



Mijn vriendin heefd het wel 5 keer over moeten doen.

he dromer balen zeg.



Moet je nu door voor staats examen?

Goh wat jammer dat je het niet gehaald hebt.

Oh wat balen… ik start alvast met duimen voor de volgende keer!