Vandaag echo gehad ivm geen ongi op dag 45.......

Allereerst: IK BEN NIET ZWANGER…



ik zit nu op cd 45 en nog geen ongi.!

hij vond het een beetje vreemd omdat ik toch een regelmatige cyclus heb van 31/32dgn

euh hebben ze na die vroege miskraam geen echo gedaan dan

nee zei ik nou had toch wel gemoeten hoor.

ik zie dat je toch even zwanger bent geweest

maar dat geeft toch een positief gevoel voor de tp van de cryo

zei hij want we hebben gezien dat het kan.!

schiet nou maar op met die echo want ben nerveus[hahahaah]

heb je nog buikpijn ja af en toe heb ik wel buikpijn

laten we maar ff kijken [ik dacht eindelijk zeg]



nou alles zag er goed uit niet onrustig maar baarmoederslijm was heel dik. Ga maar meteen bloedprikken want mischien zit er nog wat weefsel en dan word je ook niet ongesteld…

de uitslag hebben we vanmiddag al.

nou ze belde vanmiddag op en nee er zat geen hcg meer in mijn bloed de waarde is 0,6



En dan nu het volgende punt: Nee ze gaan niet de menstruatie opwekken.! omdat ze willen dat de menstruatie zelf op gang moet komen. waarom niet? in het verleden hebben ze het ook weleens gedaan. Nee jij hebt een regelmatige cyclus dus ook iedere mnd een eisprong. nou nee hoor ik heb geen eisprong.! geloof mij nou maar als je een regelmatige cyclus heb heb je ook een eisprong. baarmoederslijmvlies wordt opgebouwd maar dat wil nog niet betekenen dat ik ook een eisprong heb. manlief zat me al aan te kijken en schopte me tegen de voeten aan…

baarmoederslijmvlies wordt opgebouwd omdat er een eitje aan het groeien is anders heb je ook geen goed baarmoederslijmvlies. en toch ben ik het er niet mee eens.!

als je nou een onregelmatige cyclus heb hadden we het wel opgewekt grrrrr of je moet 2wkn met condoom werken en dan weer testen en dan kunnen we het wel opwekken want dan weten we zeker dat je niet zwanger ben.!

ooh kan het dan nu nog zijn dat ik zwanger ben dan?

ja het kan nog steeds nou laten we het dan maar afwachten…

en aangezien we met de volgende cyclus gaan starten met de cryo moet het allemaal wel goed zijn.!

nou moet wachten op de ongi en dan mag ik op dag 10 bellen voor een echo…

ja we hebben een nieuwe gyn ivm ivf.!

door deze hadden we ook bijna geen punctie gehad omdat hij bang was voor een overstimulatie.



manlief en ik waren buiten…

jose wat loop jij toch te zeuren zeg hij is toch arts en zal het heus wel beter weten hoor.! ik lachend… ik heb er ook een beetje verstand van hoor. enne wil je mij de volgende keer niet meer schoppen onder de tafen kvind voetje vrijen lekkerder.[hahahahahaah]



kuss beertje

Hoi Beertje,



mijn cyclus laat zich ook helemaal nergens door van slag brengen (nu ja op een zwangerschap na natuurlijk) en toch was ook mijn cyclus een heel stuk langer na de miskraam.

Ik denk dat geen enkel hormoon (zelfs niet die voor de IVF nodig zijn) zoveel invloed hebben als HCG. Klein beetje logisch ook als je alleen al de effecten ervan bekijkt, vermoeidheid, misselijkheid ijzertekort en wat je al niet meer kunt krijgen als je zwanger bent.

Heb je nu met de gyn weer een nieuwe afspraak staan over 2 weken? Of is het echt alleen maar afwachten nu?



Succes iig!

Hoi Beertje,



Ik ben van de week naar de gyn geweest.



Ik heb dus ook te dik baarmoederslijm.

Ik moest gecurreteerd worden en een hysteroscopie krijgen zei de gyn.



Ik schrok daarvan.



Nu krijg ik d.m.v. primolut een chemische curretage.

Dus…via deze pillen de menstruatie opwekken. Want door het hormoon wat er in zit, trekt de baarmoeder sterker samen. We hopen dat hierdoor dat dikke slijm word afgestoten.



Lukt dit niet, dan moet ik alsnog gecureteerd worden. En gaan ze in mijn baarmoeder kijken.



Ik heb ook aan de gyn gevraagt of je echt bij elke menstrautie er van uit kunt gaan dat je een eisprong heb gehad. Zei vertelde mij dat het niet het geval is.



Ik wens je veel succes.



Maris

:cry: :cry: :cry:



Nee moet nu echt wachten tot die duivels er door komen…

Pff ik hoop dat ze snel mogen komen want dan kunnen we weer verder.!



kuss beertje

ter aanvulling op bovenstaand verhaal:



Ik heb ook een miskraam gehad, maar mijn lichaam stootte het zelf af. Ik hoefde dus niet naar de gyn hiervoor.

Het is in november gebeurt.

Wellicht heeft er toch nog wat gezeten, waardoor mijn slijm nu nog zo dik is.



Maris

jeetje meid.!!!

Heel veel sterkte.!!!



nou bij mijn doen ze het dus niet.!

ik heb 2dec een vroege miskraam gehad helaas maar 13dgn zwanger geweest wel door 1e ivf behandeling.!

Bij mij werd het ook vanzelf afgestoten maar ook geen echo gehad daarna wat wel had gemoeten.!



kuss beertje