Van dam tot damloop, applausje voor Marion!

Jeetje, heb je 25 km hardgelopen ??? :shock:

Ik dacht dat je daar net mee bezig was, heel knap!

En sowieso, 25 km wandelen is al een kunst. Is niet te vergelijken met hardlopen eigenlijk.

Respect!

Nou lieverds, zal jullie meteen uit de droom helpen; het was de wandeltocht hoor! Dus zó knap was het ook weer niet hoor!



hoewel we best heel snel gelopen hebben :oops:

Nou ik vind een wandeltocht van 25 km ook al heel wat hoor. Ik zou het niet 1,2,3 doen.

Dus blijft knap van je

Nou absoluut top hoor meis :clap:

@~Marion~ wrote:

Nou lieverds, zal jullie meteen uit de droom helpen; het was de wandeltocht hoor! Dus zó knap was het ook weer niet hoor!



hoewel we best heel snel gelopen hebben :oops:




Ik zal je zeggen dat ik meer moeite had met 10 km wandelen dan 10 km hardlopen! Ik had ook echt spierpijn. En jij hebt 25 km gelopen, hoe is het met jouw benen?

Niet zo bescheiden Marion, het is gewoon top :thumbup:

Goed gedaan mar!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :clap:

:clap:

Wauw supergoed :clap: :clap: :clap: Petje af :thumbup: :-* :-* Ben je inmiddels alweer een beetje bijgekomen of heb je nu mega spierpijn (wat ik me heel zou kunnen voorstellen :-* ).

allereerst, dikke duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



hoe is het met je liezen?

(daar heb ik na 10-15 km altijd als eerste last van, voor de spierpijn)



gr Louwina

Dank allemaal!



Het gaat heel erg goed met de spieren. Zaterdagmiddag werd ik vreselijk stijf, maar zondag stapte ik weer als een fitte hinde ( :mrgreen: ) uit mijn bed om mijn Allard de finish over te gillen. Vanmorgen om 7 uur liep ik weer buiten mijn 7e hardloop les te rennen. Zondag liep A dus 16,1 kilometer hard. Zo knap van hem! Hij is in april begonnen met trainen. Volgend jaar doet hij weer de tien mijl (16,1) en ik ga de 4 mijl hardlopen. Hierbij een paar kiekjes voor de geïnteresseerden:



Binnen gehaald door A en G met Stassen en bier!















Allard komt binnen (klein rood stipje ergens rechtsboven)







Hij hoorde ons bijna niet! Heb als een idioot en als een verliefde puber staan gillen en toen hoorde hij me eindelijk! (wat een theatraal, dramatisch effect hè, die hand van mij… :mrgreen:)





Vlug jasje aan en dan A en zijn collega feliciteren:







En dan zondagavond met de buit binnen eindelijk naar bed. Zo kicken dit. Het smaakt naar meer!

:inlove: :inlove: Wat zien jullie er geweldig goed uit en wat een prachtige dag moet het geweest zijn!! :clap: :clap:

Wow wat goed. Zet hem op.