vakantie park beekse bergen

wie is er wel eens geweest



camping of jugalow of boomhut of…



hoe was het?

Wij zijn er 3 jaar geleden geweest, in een gehuurde luxe tent.

Ik vond het erg leuk. Leuke camping, je kon onbeperkt het safaripark in en ook het speelland.

Wij zijn in 2006 geweest, in een stacaravan … het was super leuk :thumbup:

Je mag in diverse parken … :thumbup: een aanrader dus :thumbup:

Afgelopen juni geweest. Eerst in een gehuurde luxe tent. Heb ik 2 nachten volgehouden met mijn vriendin en 2 kids. Zo smerig was die tent. Zijn eerst bijna 2 dagen bezig geweest om schoon te maken :sick: Na een hoop klachten bij de receptie m.b.t. de tenten (ook van onze buren :lol: ) mochten we tegen bijbetaling in een jungalow en dat was :thumbup:

Wij zijn toen we Anne nog niet hadden op de camping geweest, was super (zwembad stelt echter 3* niks voor). We hebben maar 1 nachtje gedaan, was nml de laastse nacht van een rondreisje nederland, en dit was de op 1 na beste camping :thumbup:

zwembad schijnt helemaal verbouwd te zijn, maar weet niet hoe het er nu uit ziet.

ik had folder aangevraagd …zag er goed uit allemaal…maar dat is meestal zo he op folder, vandaar mijn vraag aan jullie :lol: :lol:

Kijk anders eens op de site van Vakantiereiswijzer. Hier staan heel erg veel recensies op mbt campings, hotels, appartementen en parken. Die site gebruik ik altijd om iets na te trekken en over het algemeen klopt het wel aardig. Soms moet je wel door bepaalde dingen heen kijken, want sommige mensen klagen over alles. :wink: Maar je krijgt er wel een beeld van hoe het er ongeveer is.



Nu moet ik zeggen dat wij ook aan vakantiepark Beekse Bergen hebben gedacht en dan ook in zo’n jungalow. Maar ik vond de recensies niet zo goed, zeker mbt het schoonhouden van de huisjes. Het maakt mij niet zo veel uit of de huisjes groot of klein zijn of gedateerd, maar het moet wel een beetje schoon & netjes zijn! Dus uiteindelijk hebben wij niet voor dit park gekozen.

@Edanjelan wrote:

zwembad schijnt helemaal verbouwd te zijn, maar weet niet hoe het er nu uit ziet.




Er is nu een leuk apart gedeelte voor de kids in jungle stijl. Helemaal afgeschermd met een deurtje waar je doorheen moet. Kinderen kunnen niet zomaar naar het diepere bad (mits natuurlijk het deurtje netjes wordt dichtgedaan :wink: ). Zwembad voor de kleintjes vond ik erg leuk, veel glijbanen :thumbup: Verder is de rest van het zwembad klein, maar met kids zit je toch meer in het kinderbad.

Wij gaan eind November ivm mn schoonmoe die 50 word.

@Esther83 wrote:

Wij gaan eind November ivm mn schoonmoe die 50 word.




Leuk dan hoor ik van jou vast wel hoe het was…



Heb je een jungalow of chalet of…?