urine opvangen, hoe??

we moeten wat urine van anna opvangen. We hebben van die opvangzakjes gehaald bij de apotheek, maar die laten steeds los. bovendien heeft ze momenteel knalrode schaanlippen en ontvelde billen, dus echt prettig is het ook niet.



doe ik iets fout (heb al drie zakje gebruik zonder resultaat, en vind ze behoorlijk prijzig.



we hebben haar al in haar blootje laten ronlopen vanavond (ze had de grootste lol) manlief met een urine potje achter haar aan, maar dat was ook de oplossig niet.



wie komt met de gouden tip!!

Zomaar een ingeving…je hebt van die plastic broekjes, die ze vroeger OVER de katoenen luiers heen deden volgens mij…als je nu alleen zo’n plastic broekje aan doet?

bij ons hielpen die zakjes toen wel ik haalde ze bij het ziekenhuis en kosste 1 euro per zakje en ik deed hem op de schaamlipjes en de luier er over heen en klaar ze hebben ook niet super veel nodig he een beetje is al genoeg hoor ik had er net een centimetertje plas in het zakje zitten



succes ermee ik hoop dat het je nog lukt :-*

Ik kom net bij de ha vandaan en heb ook van die zakjes meegekregen, maar eens kijken of dat hier wel werkt. Bij een jongetje lijkt het me wel een stuk makkelijker dan een meisje :think:

Ik hoefde trouwens niks te betalen!



Succes

Ik hoef ook niet voor die plakzakjes te betalen…

Maar als ze idd alles kapot heeftzou ik niet plakken…misschien een boterhammenzakje?