:naughty: bianca!!!
hahaha ach we zien het wel
zit tenminste schot in nu
Ja, bianca, weet denk ik wie je bedoelt! Was op de info-avond.
Sophie, in principe zouden wij via de natuurlijke weg zwanger moeten kunnen worden. Ik mis 1 eileider,de ander is oke, ook de zaadjes zijn goed genoeg…helaas dus veel littekenweefsel inmiddels en afwijking aan de eierstokken waardoor ze tumoren kunnen ontwikkelen.
Helaas hier vandaag, zoals ik al had verwacht, weer dag 1 van de zoveelste ronde…
Wanneer mogen jullie voor gesprek?
groetjes
Ineke
he balen ineke :hug: altijd weer een domper vind ik!! je weet dat het mogelijk is en toch elke maand weer teleurgesteld worden!!
maar wanneer mogen jullie dan beginnen met de behandelingen? want je hebt toch niet voor niets het voortraject gehad?
wij moeten 14 januari naar de gyn in umcg.
We zijn in oktober voor die info-avond geweest en daarna zouden we nog weer een afspraak hebben om het erover te hebben hoe we verder willen.
Die afspraak hebben we toen afgezegd omdat we nog niet wilden beginnen.
Nu dus in maart die afspraak en we hebben gezegd dat wanneer ik dan nog niet zwanger ben we dan het traject echt in gaan. Dat zal dan dus eerst een intake worden en daarna wachtlijst. Het zal dus nog wel even duren dus.
Het voelt alsof we een keus hebben om die beslissing te nemen maar ook voelt het weer alsof je geen keus hebt…ivf is natuurlijke en hele goede ontwikkeling maar puur lichamelijk.
Ik vind het zo’n raar idee dat je een plankje in de koelkast krijgt etc. de hele info-avond zag ik voornamelijk foto’s van het laberatorium, miscroscopen, materiaal etc. etc. zo ON-romantisch.
Mensen zeggen zo vaak ‘dan ga je toch voor ivf, of waarom doen jullie geen ivf?’. Ik vind die keus niet zo gemakkelijk.
Helemaal omdat zonder ook mogelijk zou moeten zijn…zoooo frustrerend!
Hoe vind jij het om die stap te hebben gezet?
ik vind eigenlijk dat we er zo ingerold zijn…de mensen die dat zeggen van dan ga je toch voor ivf die hebben ws geen flauw benul wat voor impact het voor je heeft of op je relatie heeft!!
kijk wij willen dolgraag kinderen en dan willen wij er ook alles aan doen om die wens te verwezenlijken!! dan kunnen we achteraf nooit zeggen dat we er niet alles aan gedaan hebben…
maar bij ons houdt het ook een keer op. wanneer er uit de tese behandeling geen zaadjes komen, dan is het voor ons einde verhaal!!! en dan willen we ook niet “even” voor kid gaan!!! da moet en we er ons bij neerleggen dat we samen geen kindjes kunnen krijgen…
ik kan me voorstellen dat je eerst aan het idee wilt wennen dat je dat zware traject ingaat…en hoopt dat het allemaal niet nodig is en jullie spontaan zwanger raken, omdat het wel mogelijk is…je kan dan toch in deze maanden aan het idee wennen…
hopelijk lukt het komende maanden dan toch voor jullie :hug: en dan heb je die ivf helemaal niet nodig!!!
Wat een ellende toch allemaal he?
Soms zou ik willen dat we duidelijkheid zouden hebben zo van:‘het zal nooit lukken’ of ‘jullie grote wens zal in vervulling gaan’. Dan zouden we het maar weten he? Die onzekerheid…maar ja, stel dat het inderdaad niet zo mag zijn…zou ik toch ook niet willen horen.
We blijven toch maar hopen!
Hoop natuurlijk dat jullie goede berichten zullen krijgen!!
tja hoop onzekerheden!! maar goed daar worden we sterker door!!
ach ja ik ben vroeger wel eens bij zo iemand geweest en die zei dat ik een jongen en een meisje krijg!!! dus laten we dat hopen!!!
en twee jaar geleden een handlezeres zei precies zoiets, het komt wanneer je het verwacht…ach ja geloof er niet echt in, maar toch wel iets om in je achterhoofd te houden!!!
voor jou ook toi toi
Spannend sophie, er ja je kunt heel erg hop houden dat moet ook, ooith oud et op maar voor nu is er nog hoop en stappen te ondernemen, heel vel succes als je heen meot wie weet beloofd 2009 iets ,
Ineke knuf van mij , wat gaat er bij jullie komen de komende periode?
ik kan me indenken dat de stap tot ivf niet makkelijk is, ik zal er ook niet zo makkelijk heen kunne gaan ik vind iui al een heel iets,
toytoytoy :-*
ikzelf heb 6 of 6 jan meen ik een afspraak staan bij dr simons , gesprek over hoe verder met de lucrininjecties … ben benieuwd , stoppen durf ik ook niet veel te bang dat de bloedingen en de pijnen terug komen ,
we kirjg ik medicijnen er bij egen botontkalking
wat spannend bianca!!
hopelijk krijg je 22 dec. ook goed nieuws…
@sophie wrote:
wat spannend bianca!!
hopelijk krijg je 22 dec. ook goed nieuws…![]()
Ik hoop het ook, t word een spannend bezoek, denk de 22e meer voor mijn vriend dan de 6e voor mij…
voor jou net zo spannend hoor, alleen anders :hug:
haah komt wel goed denk ik ,
nieuwe jaar ieuwe kansen :thumbup: