Uitslag

Pffff het is nu dubbel zo erg terug gekomen op zijn gezicht, ik vind het nu echt niet meer leuk… :cry:

hier ook een meisje met baby acne… eerst alleen haar gezichtje, maar nu ook haar hoofdje… Ziet er inderdaad niet zo leuk uit…

Gezichtje wordt nu iets minder en onder de haartjes valt het gelukkig niet zo op.

Ja het zit hier ook op het hoofdje maar vraag me toch af of dat niet gewoon berg is…

Maarja, nu maar hopen dat het gauw weer weg is.

Ik had een hormaalzalf gehad omdat het een soort eczeem zou zijn maar die werkt niet.

Heb gister Dermalax gehaald voor baby’s en kreeg tubes ook mee om te proberen van ZarQa, speciaal daarvoor.



Maar nu zat ik te lezen in die folder die erbij zat, staat er de sympthomen van Dauwworm. Die komen dus allemaal overeen wat mijn kleintje heeft!



Dus ik ga morgen terug naar de HA om hem dit te vragen.

Ik hoop dat er wat anders is wat hem helpt want het is echt alleen zijn gezichtje wat het ergste is en zijn hoofdje jeukt soms heel erg.



Dauwworm is een vorm van eczeem die na ongeveer 3 maanden voor het eerst optreedt. Deze erfelijke kwaal komt vooral voor op de wangetjes, maar ook in de knieholten en aan de binnenkant van de ellebogen. Je kunt dauwworm herkennen aan de rode, droge, jeukende en schilferende huid, soms met blaasjes.





En op die plekken zit bij mijn zoontje dus ook de eczeem.

Het was dus idd dauwworm en hij heeft nu Cutivate gehad en koelgel.



Moet zeggen dat de zalf wel werkt! Maar ja het is gewoon pure rotzooi, dus ik smeer heeeeeeel dun!

Ik zou ook baby-acne denken! Google er maar eens op.

Wat heb je toch een prachtig mannetje Rooike, wat een heerlijkheid!