Uitgerekende datum

Precies op de uitgerekende datum.

bij de 1ste 2 dagen eerder (39+5) bij de 2e 14 dagen te laat (42 weken)



ik hoop dat ik nu niet zo lang hoef te wachten :slight_smile:

Bij 39+4, 3 dagen ervoor dus.

Ik was ervan overtuigd dat ik overtijd zou gaan, dus dat was wel een verrassing hier :mrgreen:

Bij alle drie de kindjes voor de uitgerekende datum. Bij de eerste 6 dagen ervoor, bij de tweede 3 dagen ervoor en bij de derde 12 dagen ervoor.

Isabel op de uitgerekende datum

Jasmijn 39.2



Allebei wel op een zondag trouwens :mrgreen:

Bij Jesse met 41+6 en bij Ties met 42 weken :eh:

Zowel Rick als Jenna met 40+6.

Jim kwam op 24 augustus en ik was uitgerekend op 31 augustus. Dus met 39+6 bijna een weekje te vroeg.

@Tante Soesa wrote:

Jim kwam op 24 augustus en ik was uitgerekend op 31 augustus. Dus met 39+6 bijna een weekje te vroeg.


:roll: 38+6 dus :wink:

Anders was je maar 1 dag te vroeg :stuck_out_tongue:

benthe is geboren met precies 40 weken zwangerschap

ik ben bevallen met 39+4

Anoek 41 weken en 3 dagen

39+3

Ik ook vóór de uitgerekende datum, precies op 39 weken…

ok ik heb uitgerekende datum ingevuld, maar eigenlijk is dat niet helemaal waar

Hesse is geboren met 40 + 3 uur :mrgreen:

Lienke is geboren na 42 weken en 1 dag (eindelijk!!!, na inleiding)



Groetjes Renate

Als ik het zo bekijk is de kans het grootst dat je voor de uitgerekende datum bevalt al is het niet zo heelveel meer.



x

Sacha is geboren met 42 weken met inleiding. Als de arsten niet geholpen hadden dan had hij nog veel langer willen blijven zitten.

Hoi,





Tommy is geboren met 40 + 4, maar wilde eigenlijk al met 30 weken geboren worden maar toen hebben ze hem tegengehouden ( uiteindelijk nog 10 weken met 2 cm rondgelopen )



Groetjes Suzanne en

Ik heb nog 16 lange dagen moeten wachten na de uitgerekende datum. :frowning: (Men, dat waren écht lange dagen…)



42+2 dus voordat ik beviel, en ik ben niet eens ingeleid, ze waren van plan om me gewoon tot 43 weken door te laten lopen. :wall: