Uitgerekend in november 2019

Hey lilly1988,

Succes morgen :slight_smile:

Liefs

0 likes

Hoe is je echo gegaan? Ik heb hem morgen!!

0 likes

Yay, alles helemaal goed!! Het is een boontje met een hartslag op het moment :slight_smile: ben helemaal blij!! Succes vandaag Denise!! Liefs

1 like

Yeaah bij mij is ook alles goed en idd net een pinda met een hartslag haha xx

1 like

Hallo dames!
Wat ontzettend leuk zo’n forum.
Wij verwachten rond 11 november ons eerste kindje. Volgende week de tweede echo, spannend!!

1 like

Wat leuk! Lopen we gelijk op. Wij verwachten ook rond 11 november ons eerste kindje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Aaah super leuk! Kan nu al niet wachten :heart:

0 likes

hihi ik ook niet :slight_smile: ben nog wel heel nerveus. Hoop dat dat straks over is met 12 weken :see_no_evil:

Hoe voel jij je?

0 likes

Hoi Kim,

Heb je al een echo gehad?

0 likes

Hoi hoi,

Neeee, maandag pas. Duurt zoooo lang!

0 likes

Heyyyy,

Ik zie nu pas je berichtje en dat van 16 dagen geleden. Snap nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt haha. Ondertussen is mijn partner dinsdag teruggekomen en hebben wij maandag de echo zoals ik net al antwoordde.

Haha, ja verhuisd voor de liefde. Een soort van dan want over 2 maanden gaan wij weer voorgoed naar NL. Mijn vriend is marinier en is uitgezonden voor 1 jaar naar Aruba en ik mocht heerlijk met hem mee. Maar nu toch ook erg fijn om straks weer thuis te zijn!

Groetjes Kim

0 likes

Begrijpelijk! Ik heb volgende week woensdag de echo. Ben heel benieuwd. Ben alleen in de ochtend erg misselijk en ik moet s’nachts om het uur me bed uit om te plassen…:confounded:
Broeken beginnen al aardig strak te zitten, verder helemaal goed. Hoe voel jij je en wanneer heb jij de echo?

0 likes

Spannend, ik heb met 7 en met 8 weken een echo gehad. Eerste alleen met de hartslag zichtbaar op het scherm en bij de tweede konden we het zelfs horen :smiling_face_with_three_hearts: we hebben volgende week de intake bij en verloskundige. Ben dan 10 weken. Ik ben vooral super moe een de misselijkheid is met vlagen.

Hebben jullie het al aan mensen verteld?

0 likes

Heey hoi,

Geeft niets hoor :wink: ik was alleen nieuwsgierig :slight_smile:
Wat goed dat je mee kon voor een jaar zeg! leuk! Anders ook wel heel heftig als je elkaar een jaar lang niet kan zien.

Spannend maandag dus :slight_smile: Voel je je verder goed?

0 likes

Haha nou dat mag hoor, vind het leuk om te delen!
Ja, de dagen duren voor mijn gevoel echt weken nu. Had jij dat ook? Ben best wel zenuwachtig en hoop dat alles goed is. Ja ik voel me best goed, beter dan de afgelopen weken nu. Toen was ik veel misselijk en zo moe. Nu nog wel maar veel minder (ook dat maakt me dan wel eens zorgen maar dat zal er wel bij horen)

En hoe voel jij je? Hoeveel weken ben je nu?

Groetjes Kim

0 likes

Ik heb ook met 7 weken een echo gehad.
Toen konden ze ook alleen een hartslag zien.
Ben nu heel benieuwd of ze nu wel iets kunnen horen. Hopelijk gaat de misselijkheid snel over, dan kunnen we echt optimaal genieten.
Alleen wat familie hebben we het verteld. Met pasen willen we het nieuws met iedereen delen dan ben ik 12 weken.

Zijn er bij jullie al mensen op de hoogte?
Zo bizar, om weken lang met een geheimpje rond te lopen en het straks met iedereen te delen.

0 likes

Hey Kim,

Ik voel me wel goed momenteel. Vermoeidheid wordt iets minder maar nog steeds wel aanwezig. Kan geen trap op komen hahaha … misselijkheid is met vlagen. Ik ben vandaag 10 weken en vanmiddag weer een echo. Morgen de intake bij de verloskundige :slight_smile: spannend allemaal hoor. Hoe laat heb jij de echo?

Groetjes

0 likes

Bij ons zijn er best wel veel mensen op de hoogte. Dit komt eigenlijk voornamelijk omdat het de vorige mis is gegaan. Mensen weten dat je er mee bezig bent dus ze vragen toch. En aangezien ik slecht kan liegen hahaha…

Waar komen jullie eigenlijk vandaan?

0 likes

Hey Kim,

Hoe was het gister?

Liefs

0 likes

Hoi hoi,

Ik heb gister de echo gehad en een hartje goed zien kloppen. Wat ontzettend bijzonder zeg. Uit de echo kwam dat ik nu 10 weken ben dus we lopen gelijk op, leuk! Echt een hele geruststelling dit. Spannend weer een echo en heel leuk. Veel plezier.

Groetjes

0 likes