@mamma van sharondenise wrote:
Ja goed was een makie he.hoelaat???Wanneer??? ik vond dit altijd een erg leuke serie
Hij wordt nu tegenwoordig uitgezonden op comedy factory, ik heb ze een paar jaar geleden al gezien.
Het is een erg leuke serie.
@mamma van sharondenise wrote:
Ja goed was een makie he.hoelaat???Wanneer??? ik vond dit altijd een erg leuke serie
Hij wordt nu tegenwoordig uitgezonden op comedy factory, ik heb ze een paar jaar geleden al gezien.
Het is een erg leuke serie.
Op zondagavond tijd weet ik niet maar ik dacht om een uur of 10.
en vrijdags wordt het herhaald.
Ik heb zelfs gelezen dat ze ook het tweede seizoen gaan uitzenden en die is nog niet in nederland op de buis geweest.
Hier is een nieuwe
sliders
Ja die was ook zo leuk, altijd op zondagmiddag
ik ga op zoek naar een nieuwe
nieuwe
niemand :eh: :eh:
Uit Joan toch?!
joan is niet goed genoeg er horen nog een paar woorden bij
Joan of Arcadia
:think: :think: :think:
Ik hoop dat ie een beetje moeilijk is want ik zet altijd zulke makkelijke :lol: :lol:
Is er echt niemand die het weet? :?
Jaah ik weet het dit is Lynette Scavo met haar stiefdochter uit Desperate housewives (hoezo verslaafd :oops: )
Hahahahah had kunnen verwachten dat jij hem wist!!!
Ik ben ook mega verslaafd heb alle afleveringen al gezien maar zit toch weer elke dinsdag avond trouw net5 te kijken wat voor mij herhaling is! :mrgreen:
Goed he!!!
De aflevering van vanavond is nieuw voor mij, maar de komende 4 weken heb ik ze wel gezien.
Hub had ze gedownload voor mij en ik snapte er geen bal meer van, niet zo gek met een gat van 4 afleveringen :doh:
Ik gaat even een nieuwe zoeken!!