Binnen 2 minuten is te makkelijk denk ik, volgende keer dan maar weer een moeilijke… :-* :twisted:
@Mariette wrote:
Binnen 2 minuten is te makkelijk denk ik, volgende keer dan maar weer een moeilijke… :-* :twisted:veel te makkelijk :lol: :lol: :lol:![]()
Het is ook nooit goed! :roll:
:mrgreen:
Going the Distance??
nieuwe: een typische film die van stommigheid leuk is :mrgreen: (als je er van houd natuurlijk )
:think: :think: :think:
Hint: 1 van de hoofdrolspelers is erg bekent geworden door haar gevechten tegen ALIEN -S
Ik weet um maar ik heb geen zin om een foto te plaatsen :oops:
@~Melanie~ wrote:
Ik weet um maar ik heb geen zin om een foto te plaatsen :oops:![]()
nou jaaaaa zeg :naughty:
@~Melanie~ wrote:
Ik weet um maar ik heb geen zin om een foto te plaatsen :oops:![]()
:lol: wat flauw :mrgreen:
@sabrina27 wrote:
@~Melanie~ wrote:Ik weet um maar ik heb geen zin om een foto te plaatsen :oops:![]()
Nee niet flauw, ik ben een chaoot, ik ken mezelf dan plaats ik een foto en denk ik er in april pas weer aan dat ik meedeed of zo 8)
Of mag ik um zeggen en dat Hedwich een nieuwe plaatst :lol:
@~Melanie~ wrote:
@sabrina27 wrote:@~Melanie~ wrote:Ik weet um maar ik heb geen zin om een foto te plaatsen :oops:![]()
Nee niet flauw, ik ben een chaoot, ik ken mezelf dan plaats ik een foto en denk ik er in april pas weer aan dat ik meedeed of zo 8)
heej lekker ding !!!
als jij dan wel even msn/pb doorgeeft welke film ik voor jou mag plaatsen :mrgreen:
@~Melanie~ wrote:
@sabrina27 wrote:@~Melanie~ wrote:Ik weet um maar ik heb geen zin om een foto te plaatsen :oops:![]()
ik begrijp het helemaal was ook maar een grapje

het maakt mij niet uit wie een nieuwe plaatst :mrgreen:
:mrgreen:
Galaxy quest :inlove: (Alan Rickman is geniaal in deze film)
Maarre Hedje, ik ben niet zo up to date met dit topic, straks roep ik iets wat al geweest is
:thumbup: :dance: helemaal goed
ik geloof dat veel films om de zoveel tijd weer eens langs komen
Nou ok, toch wel zin eigenlijk (toen dit topic er net was veel meegdaan haha)
Een van mijn favo’s :lol:
uhm :think: ja die ken ik nou de titel nog haha
even een beetje hulp van google
O Brother, Where Art Thou?
heb hem ooit eens gezien was wel grappig :mrgreen: