@hedwich wrote:
uh jannes,:lol: :lol: :lol: tis wel zo…ik was met deze film pas 2 whahahahahahahaha
ook al zeg je op msn, dat ik de film moet kennen omdat “deze komt uit jou tijd” :evil: :evil:
ik ken m niet :mrgreen:
@hedwich wrote:
uh jannes,:lol: :lol: :lol: tis wel zo…ik was met deze film pas 2 whahahahahahahaha
ook al zeg je op msn, dat ik de film moet kennen omdat “deze komt uit jou tijd” :evil: :evil:
ik ken m niet :mrgreen:
@Jannigje wrote:
@sabrina27 wrote:the color purpe mooie film :mrgreen::thumbup: :thumbup:
@hedwich wrote:
@Jannigje wrote:wel gezein dus, maar ja met jou leeftijd vergeet je nog weleens wat@sabrina27 wrote:the color purpe mooie film :mrgreen::thumbup: :thumbup:
ow jaaaa
is ook mooie film
wel gezien dus hihi
@Jannigje wrote:
@hedwich wrote:@Jannigje wrote:wel gezein dus, maar ja met jou leeftijd vergeet je nog weleens wat@sabrina27 wrote:the color purpe mooie film :mrgreen::thumbup: :thumbup:
ow jaaaa
is ook mooie film
wel gezien dus hihi![]()
@hedwich wrote:
@Jannigje wrote:@hedwich wrote:@Jannigje wrote:wel gezein dus, maar ja met jou leeftijd vergeet je nog weleens wat@sabrina27 wrote:the color purpe mooie film :mrgreen::thumbup: :thumbup:
ow jaaaa
is ook mooie film
wel gezien dus hihi![]()
nee jannes , gezien en niet gezein
de jeugd van tegenwoordig ook :roll:
moest even diep nadenken ben een beetje inspiratieloos :oops:
@hedwich wrote:
@Jannigje wrote:de ouderen van tegenwoordig muggenziften om alles :twisted: :wall:@hedwich wrote:@Jannigje wrote:wel gezein dus, maar ja met jou leeftijd vergeet je nog weleens wat@sabrina27 wrote:the color purpe mooie film :mrgreen::thumbup: :thumbup:
ow jaaaa
is ook mooie film
wel gezien dus hihi![]()
Oh ik ken die film, met Tom Hanks toch…,
the green mile
@Jannigje wrote:
@hedwich wrote:@Jannigje wrote:de ouderen van tegenwoordig muggenziften om alles :twisted: :wall:@hedwich wrote:@Jannigje wrote:wel gezein dus, maar ja met jou leeftijd vergeet je nog weleens wat@sabrina27 wrote:the color purpe mooie film :mrgreen::thumbup: :thumbup:
ow jaaaa
is ook mooie film
wel gezien dus hihi![]()
en de jeugd maar niet opstaan in de bus en trein sjugt
maar mbt de film; wederom geeeeeen idee
hij was al geraden door jannigje
zegggg sabrina27
waaaaaaaaaaag het niet jannus te helpen he :twisted:
huh help ik iemand dan???
jannigje nieuwe!!!
ook beetje inspiratieloos
ik weet het maar zeg lekker niks :mrgreen:
@hedwich wrote:
en de jeugd maar niet opstaan in de bus en trein sjugtouderen zijn ook traag van begrip… had de foto allang geraden, oude taart
maar mbt de film; wederom geeeeeen idee
@sabrina27 wrote:
ik weet het maar zeg lekker niksjaaaaa jij schrijft ook mee in dat topic toch:mrgreen: