tja
heel goed idee van jullie ik zat al steeds tekijken of er al een nieuwe staat
uhh het ziet er uit al 1 van de saw films denk ik :think:
heb er maar 1 helemaal ghezien en de 2de alleen het eerste stukje gezien en toen heb ik het maar af gezet :oops:
@sabrina27 wrote:
heel goed idee van jullie ik zat al steeds tekijken of er al een nieuwe staatnee geen saw film
uhh het ziet er uit al 1 van de saw films denk ik :think:
heb er maar 1 helemaal ghezien en de 2de alleen het eerste stukje gezien en toen heb ik het maar af gezet :oops:
Nee ben saw-fan en dat zijn ze niet…
ohh uhmmm mijn vriend denkt dat het een fantasie/avonturenfilm is maar welke weet hij niet(schiet je lekker mee op he hahaha)
@sabrina27 wrote:
ohh uhmmm mijn vriend denkt dat het een fantasie/avonturenfilm is maar welke weet hij niet(schiet je lekker mee op he hahaha)genre is wel een beetje saw achtig geloof ik :mrgreen:
ja ik dacht al dat het meer horror was haha als ik dat mannetje zo met die koi op zijn kop zie die jongen ken ik maar weet zijn naam niet :?
willen jullie een 2e foto?
Volgens mij heb ik hem gezien :think:
Nog een foto?
is het house of wax???
zelfde film andere foto
oh te laat…
ja ik dacht ineens het komt me wel erg bekent voor en ik zag die drap aan die kooi en zo hangen
ik had er nog 1 op de pc staan denk dat die wel makkelijk is
alexander
Ik wil eigenlijk naar bed dus als ie goed is mag je gewoon nog een keer sabrina…
ciao
@Madre wrote:
Ik wil eigenlijk naar bed dus als ie goed is mag je gewoon nog een keer sabrina…weltrusten :-* :-* :-*
ciao
jaaa zie je wel is een makkelijke vond het wel een goeie film
ohh oke weltrusten hoop dat je snel weer opgeknapt bent :-*
oke voor de echte horrorfans :mrgreen: