Ja gister alle 2 de afleveringen gezien, wat een talenten weer he.
Er waren een paar die er echt uit sprongen, maar ik weet al die namen niet meer.
Ben wel blij dat er weer wat op tv is op vrijdag.
Die het Alfred stemmetje deed, wat een vervelend mens was dat. Die liep al met een air rond liep ik haal het wel even.
Bah bah bah
Ik krijg echt niet snel kippenvel maar ik kreeg het gisteren bij Barbara, op mijn armen en benen. Prachtig mens met een prachtige stem.
Nicola mag van mij er gelijk in de battle uitvliegen. Wat een irritatie roept die op.
Ron Link is een schatje, heb hem ontmoet toen ik nog arrangementen voor musicals organiseerde. Ik vind het leuk dat hij door is.
Heb het deels gezien. Ik kreeg bij die Ron ook wel gelijk het gevoel van wannabe Charley. Ook een beetje hetzelfde genre kwa muziek. Ik was niet onder de indruk.
En die alfred jodokus kwak mevrouw - ik zie audities als iets lichts zei ze, maar ze werd toch behoorlijk wanhopig. En tja als je echt goed bent gaan heus niet alle rollen naar Simone Kleinsma denk ik dan.
Die jongen, die vriend van Raphaella, vond ik wel sneu. Volgens mij had ie een ander nummer moeten kiezen oid.
@Karin1981 wrote:
Die het Alfred stemmetje deed, wat een vervelend mens was dat. Die liep al met een air rond liep ik haal het wel even.
Bah bah bah
Idd, maar vond het wel erg leuk om te zien wie er achter dat schattige stemmetje zat!
Ik vond die laatste jongen ook wel erg goed, en dat arrogante meiske heeft ook een mooie stem, die blonde
Ik was wel onder de indruk van Ivar. Ik wist ook wel dat hij voor Marco koos, met zijn verleden zeg maar.
Ook Barbara vond ik erg goed.
Ron Link, ja die zei ook al: Als Charly Luske het kan, waarom ik dan niet… Op zich geen verkeerde stem, maar vind Charly leuker :mrgreen:
Niemand gekeken? :mrgreen:
Heb een deel van de herhaling zitten kijken zaterdag, vond er niemand echt tussenuit springen eigenlijk.
Vond Floortje wel erg goed, maar niet specialer dan anderen ofzo.
Ik hoorde wel bij een of ander iets dat die jongen met die gitaar, die met die overleden zus, die voor Marco koos (ze draaiden allemaal om) uit de 2e afl. zijn hand verbrijzeld heeft in een metaalmachine.
:shock:
Ja dat hoorde ik ook! Ivar heet ie toch?
Was nog onduidelijk of ie ooit nog gitaar kon spelen. Zou lullig voor em zijn.
zo david van idols deed mee, daar was ik zo fan van :inlove:
bijna 10 jr geleden alweer eerste idols!
@Bella wrote:
Ik hoorde wel bij een of ander iets dat die jongen met die gitaar, die met die overleden zus, die voor Marco koos (ze draaiden allemaal om) uit de 2e afl. zijn hand verbrijzeld heeft in een metaalmachine.
:shock:
Echt??? Die was zó goed :shock:
klopt dat was bij rtl boulevard… lieten ze marco borsato zien bij hem in het ziekenhuis… ik weet niet hoe erg het was verder…
hij zal wel mee blijven doen lijkt me…zingen kan hij nog
Stil topic, ik kijk elke week… Leuk hoor diebattles
@teun wrote:
klopt dat was bij rtl boulevard… lieten ze marco borsato zien bij hem in het ziekenhuis… ik weet niet hoe erg het was verder…
Ik zag hem net in de battle, met twee gezonde handen. Dus het zal wel na de battle gebeurt zijn.
Ik ben inderdaad wel benieuwd ja…
Vond het gisteren wel lastig. Doe nu mee met die app, maar zat er zo nu en dan toch wel naast. Ondanks dat het dan heel dicht bij elkaar zat.
Heb gisteravond weer gekeken… wat heb ik gelachen om die Laurrhie. Geweldig pittig wijffie is zij zeg. Heb echt genoten van haar (en ze heeft echt leuke humor). :mrgreen: :oops:
Ik heb me ook kostelijk vermaakt. Dat gedoe met die kruk. Ze pakt het gelukkig wel goed op, maar kan me voorstellen dat ze er wel van kan balen
@Bella wrote:
@teun wrote:klopt dat was bij rtl boulevard… lieten ze marco borsato zien bij hem in het ziekenhuis… ik weet niet hoe erg het was verder…
Ik zag hem net in de battle, met twee gezonde handen. Dus het zal wel na de battle gebeurt zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3337768/2012/10/26/Ivar-uit-The-Voice-Ben-heel-kwaad-op-mezelf-geweest.dhtml
Had het even op gezocht.
Vanavond eerste liveshow :dance: , ze hebben wat nieuws, de stoelen van de jury staan weer omgedraaid en ze gaan cinfers geven, zo is er geen herkansing meer vliegt er iemand uit met het lasgste cijfer, gister gein in rtl boulevard