Tranentrekker, Auditie X Factor

ik heb echt niet gehuild hoor …echt niet :oops:

Whaaaa :cry: :cry:

zo knap dat hij dan nog kan zingen zeg, en zo mooi ook :clap:

prachtig zeg en ik moest i.d.d. ook janken. Ben ook een mietje :wink:

Wauw geweldige stem, mooie performance, emotioneel ook, tranen liepen al, maar toen dat manneke t podium op rende was het geen traantje meer maar een stort vloed aan tranen :cry:

Ach, ik nog een beetje lachen om hoe hij stond te zingen, beetje wiebelen met die heupen… en toen… dat jochie… TRANEN… haha!



Het is wat he, komt ook door die mega opzwepende muziek eronder natuurlijk. :angel:

Erg kippenvel weer, vond vooral het knipoogje van Simon toen hij Yes zei erg mooi!! :inlove:



Waarom hebben wij dat nooit in onze audities :thumbdown: , zij hebben wel vaker dit soort prachtige audities!



Mijn haar gaat nog steeds huizenhoog staan van de auditie van Paul Pott, kan daar echt geen genoeg van krijgen :thumbup:

Of deze, van Danyl Johnson… die man is zó getalenteerd, je zou bijna zeggen dat hij is ingehuurd!



@Joy wrote:

Zo ontroerend, ik heb echt een traantje weg moeten pinken :kaars: :**:



http://www.youtube.com/watch?v=2w-ocLJuHRA&feature=player_embedded




hier een hele vloedgolf.

Mijn broertje is twee maande gelden ook overleden (zomaar ineens gevonden in een vijver en blkijkt daar een week in gelegen te hebben, oorzaak is niet bekend)

Nou petje af voor deze man, ik kreeg niet eens een tekst pratend mijn strot uit en hij…WOW super.

Niet gehuild hoor…maar ik huil wat dat betreft nooit…Ik kan wel heel goed huilen hoor…maar dat gaat dan om mezelf en als ik verdrietig ben :slight_smile:



Maar men ik kreeg wel heel veel kippevel

@Madre wrote:

Ik dacht vanochtend. Jeetje wat een mietjes hier op kok…



NOU!!!



Ik jank nu ook…Ik kan niet tegen dit soort gedoe he… :lol: :lol:



Dus ik ben ook een mietje…






:lol: :lol: :lol: :-*

@tweelingmoeder32 wrote:

@Joy wrote:
Zo ontroerend, ik heb echt een traantje weg moeten pinken :kaars: :**:



http://www.youtube.com/watch?v=2w-ocLJuHRA&feature=player_embedded




hier een hele vloedgolf.

Mijn broertje is twee maande gelden ook overleden (zomaar ineens gevonden in een vijver en blkijkt daar een week in gelegen te hebben, oorzaak is niet bekend)

Nou petje af voor deze man, ik kreeg niet eens een tekst pratend mijn strot uit en hij…WOW super.






:hug: ook voor jou een week ingelegen dan heb je hem niet meer kunnen zien :hug:

:cry: 6 weken na zijn trouwen :cry: verschrikkelijk voor zijn vrouw



:kaars:

bleghh heb hem al vaak gezien. Maar net zo vaak komen die tranen over mijn wangen rollen :cry:



bijzonder!!!

@pooh wrote:

@OliviaMay wrote:
Nou ik dacht “heel mooi, maar ik hoef niet te huilen”.



En toen kwam dat kereltje het podium oprennen

en ging de kraan open.




ja hier was dat ook zo…

had hem nog net niet weggedrukt toen :mrgreen:




hier ook, en ik huil echt niet snel bij zulk soort dingen