Hoihoi,
Weet iemand tot welke leeftijd een baby in de maxicosy kan / wil?
Het gewicht zal wellicht het belangrijkste zijn, ik dacht tot max 18 kg, maar aangezien onze kleine dat nog niet weegt, maar wel 13 mnd. is, vraag ik me af of hij het uberhaupt nog wel zou willen (in de maxi cosy).
Dit vraag ik omdat we de maxicosy in het vliegtuig mee mogen nemen. We vliegen vroeg; 5.00uur in de ochtend.
Thx. groetjes van mij
Tot 15 kg dacht ik…
Niki zit nu nog in de maxi-cosi, en zij is bijna 12 maanden.
hihi gewoon totdat ie te groot was :mrgreen: zijn kruin kwam er op een bepaald moment bovenuit en toen hebben we maar eens een andere gekocht en volgens mij was ie toen echt nog geen 15 kilo hoor maar het zag er gewoon niet meer uit :mrgreen:
@brabbel wrote:
Dit vraag ik omdat we de maxicosy in het vliegtuig mee mogen nemen. We vliegen vroeg; 5.00uur in de ochtend.
Thx. groetjes van mij
met welke maatschappij vlieg je? (mogen wij hem misschien ook meenemen namelijk??)
gr
muts
Als je baby of te zwaar is geworden of anders met het hoofd er boven uitsteekt, dan mag het niet meer.
Sebastiaan is met 8 maand al in een andere stoel gegaan, maar is nu pas 15kg :mrgreen:
Groetjes,
Heleen
Sam is met 9 maand al uit de cosi gegaan! En hup in t autostoeltje. Hij woog toen nog geen 9 kilo.
Dit omdat hij eigenlijk niet meer rustig in de cosi lag/zat. (Ging constant omdraaien niet heel handig) en met de vakantie, ik door ruimtegebrek, hij in t autostoeltje moest.
En nu gebruik ik hem dus niet meer (de maxi cosi dan he :lol:)
Hoi muts,
wij gaan met Martinair, en vanmiddag gebeld dat ie dus mee mag.
Groetjes
Hoi Brabbel,
Wij vliegen ook met Martinair! (waar gaan jullie heen?)
ik heb gebeld en mij werd verteld dat ik 1 item ‘per’ baby mee mag nemen, dus bv een kinderwagen. Ik heb een wiegje gereserveerd voor in het vliegtuig. Maar een MC is ook een optie natuurlijk.
groeten!
Hoi muts99,
Wij gaan naar Cran Canaria :dance:
1 item :think: hoe bedoel je?.
Wij mochten dus de mc meenemen IN het vliegtuig.
Maar ook een wandelwagen of buggy (zonder aftrek van t max aan bagage) en een luiertas met een max. gewicht van 8 kg voor de beeb.
Waar gaan jullie heen? en wanneer? :mrgreen: :mrgreen: (hoezo nieuwsgierig)
Groetjes van mij
Ja dat zeiden ze: 1 item… heb ook niet goed doorgevraagd dus…
Wij gaan 30 september naar Rhodos! Gran Canaria is ook leuk! Als het maar lekker weer is en er water is toch?
have fun!
gr
muts
hier was mijn dochter er ook vrij vroeg uit.
je merkt het wel zodra het hoofdje te hog komt of dat je kndje idd gaat draaien of naar voren gaat heffen.
het voordeel van de autostoelen erna is dat die je vaak ook nog iets kan kantelen zodat ze niet gelijk volediger belasing hebben op het rugje
groetjes miranda
Ze mogen niet met hun hoofdje boven de cosi uitkomen.
Maar het nekje moet wél sterk genoeg zijn als je overgaat op de autostoel!!
Maar in een vliegtuig…mag je hem écht mee…moet op schoot dan of niet?
Ik had een buggy mee…en Celiza op schoot.
Achteraf spijt…had beter de cosi op de buggy mee kunnen nemen dan de buggy met zitting erin…ze was nog veels te klein dus dat ding hebben we 3x gebruikt :oops:
Ik had de draagzak,ideaal en dicht bij mij…Dus in het vliegtuig op schoot lekker in de lodgerdoek en als we eruit gingen enzo zat ze in de baby bjorn active :thumbup: