...

Baukje, wat fijn dat ze niet compleet onderzocht hoefde te worden. Hoop dat het nu beter met haar gaat. Hou je ons op de hoogte :pray: :-*

Baukje, ben erg benieuwd, hoe is het nu? Merk je al verschil :pray:

Wat super dat het nu beter gaat. Zo fijn voor Pien :dance: En als het schuinzetten dus blijkt te werken, prima toch! En qua afvallen, tja, en wat dan nog als ze iets is afgevallen. Ze is toch ziek geweest. Anders een weekje later nog eens wegen?

Voor wat betreft Mila:

Afgelopen woensdag moesten we voor controle naar de kinderarts voor haar gewicht dit keer. De ka vind haar gewicht zorgen baren. Ze komt te weinig aan en buigt nu aardig af in de curve. Dus er is een urinemonster genomen en bloed geprikt (veeeeel :shock: :cry: ) en dat wordt nu onderzocht.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er zelf niet zo’n zorgen om maak. Mila is vrolijk, tevreden, goed in ontwikkeling, en eet en drinkt steeds meer. Net alsof haar buikje maar heel erg langzaam went aan de hoeveelheid vast voedsel. Dat zijn voor mij de tekenen dat het goed zit met ons meisje. Haar lengte gaat wel goed omhoog dus ze blijft niet op alle fronten achter. Bovendien, ze komt wel aan, niet veel, maar wel wat (135 gram in 4 weken).

En ik ben het op het moment vreselijk zat met alle onderzoeken en zo. Eerst alle zorgen om haar nier (die wel op de achtergrond blijven) en de onderzoeken en medicijnen die daarbij horen, dan het gehannes met de bv, ze wilde alleen live bij mij drinken, dus claimde me volledig. Vervolgens kon ze heel erg moeilijk poepen, dus daar ook medicijnen voor, vervolgens waren ze niet tevreden over haar bloeddruk (bovendruk te hoog) en nu het gezeur om haar gewicht. :evil: En als je mijn meiske ziet, zou je niet zeggen dat ze zoveel problemen heeft. Ze is zo’n zonnetje :inlove: :inlove: