Is het ook niet zo dat 1 of beide presidenten meerdere termijnen hebben gezeten? Dat maakt het ‘toeval’ van het kiesjaar al minder…maar evengoed…opvallend…
Ik denk dat als je de data checkt je nog meer onzuiverheden gaat vinden…neemt niet weg dat mijn man net even bijna dubbel lag door de reactie van Fiep (man is een van de meest nuchtere personen op aarde geloof ik).
Maar vind het (toeval of niet) wel een uitdaging hier even in te duiken…
Sommige dingen…tja spooky…anderen…not so much.
Als van alle presidentsvrouwen 30% 1 of meerdere MK’s heeft gehad,dat maakt de kans dat deze bewuste vrouwen er 1 of meerdere kregen niet geheel toevallig meer.
Dan moet je even kijken hoeveel presidenten er waren en hoeveel vrouwen er een MK heeft gehad.
Die opvolging…tja…apart.
Later krijgen we ook 2x bush…waarschijnlijk over 100 jaar zit er ook iemand op een forum die dit kan gebruiken in zo’n stukje…
Dat beide heren iets met oorlog hadden zou je daarin mee kunnen laten wegen.
De 1 ging voor Sadam, de ander voor Osama…
Maarre…speaking of Hoessein en Osama…wie is er nu president van de USA???
Barack Hussein Obama
Is een Barrak niet een legerbed???
@HeidY wrote:
@fiep klophout wrote:@~Claudia28~ wrote:John Wilkes Booth is geboren in 1838 :mrgreen:
en dat is precies 101 jaar voor oswald. En als je die 0 er tussen uit haalt, heb je 11, en dan pak je die 9 van het jaar dat Oswald geboren werd, en dan heb je 9-11…bizarrrrrrrrrrr
:lol: :lol: :lol:
kon mij opvegen Fiep…
:mrgreen:
Check later mn feitjes even…maar dit was wel 1 van mijn eerste verwonderingen…ben benieuwd…
Als je je best doet kun je over iedereen wel zo’n mooi ‘verhaal’ maken.
Ik ben ooit tot de ontdekking gekomen dat je door een briefje van honderd te vouwen het woord ‘hoer’ kan maken. Hoezee!