Toekomstige mei-mama's ?

Priscilla, gefeliciteerd!!! :dance: Leuk, op de valreep nog een meimama erbij.

Leonie, kan me voorstellen dat je je rot schrikt. Sterkte, het is vast niets. :hug:

Ha dames,

Bedankt voor de lieve woorden. Heb vandaag geen bruine afscheiding meer gehad maar ben wel nog steeds ongerust. Ik heb vandaag rustig aan gedaan om mijn lijf weer wat rust te geven.

ga zo film kijken en dan lekker naar bed.

groetjes leonie

Priscilla, gefeliciteerd!!!

Geniet er maar lekker van meis.

Becca, wij zijn ik oktober ook een jaar bezig. Ergens lijkt het een eeuwigheid, aan de andere kant is het jaar ook voorbij gevlogen. Voel jij dat ook zo?

Leonie,
hoe is het nu meis? Goed om te lezen dat het bij de bruine afscheiding is gebleven :-*

Femmie: ja hoor, het jaar is omgevlogen! Hier komt het vooral, omdat ik Amy heb natuurlijk waar alle aandacht naar uit gaat.

Disndag of woensdag heb ik mijn nod, moet zeggen dat ik er niet echt mee bezig ben, maar dat komt omdat ik er al helemaal vanuit ga dat ik niet zwanger ben, omdat we mijn ei gemist hebben…opzich wel prettig, geeft een stukje rust.

Ha dames,

Vandaag ook geen bruine afscheiding meer te zien. Ben nog wel ongerust maar hoop maar dat het wegblijft en het eenmalig was.

groetjes Leonie

Klinkt positief leonie. Hopelijk krijg je het vertrouwen weer snel terug (vind het niet gek hoor dat het even weg is :hug: )

Becca, heerlijk hè, als je ff alles van je af kan zetten? Mijn lukt het deze ronde om een of andere bizarre reden ook, terwijl dit mijn eerste ronde met echte kans is. Maar het voelt zo bevrijdend die rust.

@femmie wrote:

Becca, heerlijk hè, als je ff alles van je af kan zetten? Mijn lukt het deze ronde om een of andere bizarre reden ook, terwijl dit mijn eerste ronde met echte kans is. Maar het voelt zo bevrijdend die rust.

Hoe bedoel je dat precies Femmie? Had je eerder niet echt kans dan?

Nee becca, ik heb PCO, waardoor ik een erg onregelmatige cyclus had en wrs afgelopen jaar geen echte eisprong heb gehad. Ik zit nu aan de medicijnen die mijn lichaam helpen.

Daarnaast was mijn baarmoederslijmvlies niet goed, zodat de zaadjes van mijn vriend niet konden overleven. Ook daarvoor heb ik eea gekregen.

Dit is dus de eerste ronde waarin alle voorwaarden aanwezig lijken te zijn.

Femmie, kan me voorstellen dat de opluchting komt doordat je nu eindelijk weet waarom het zwanger worden niet lukte en dat er nu wat aan gedaan wordt???

Ik hoop dat het snel raak is voor jou en de anderen hier! :hug:

@femmie wrote:

Nee becca, ik heb PCO, waardoor ik een erg onregelmatige cyclus had en wrs afgelopen jaar geen echte eisprong heb gehad. Ik zit nu aan de medicijnen die mijn lichaam helpen.

Daarnaast was mijn baarmoederslijmvlies niet goed, zodat de zaadjes van mijn vriend niet konden overleven. Ook daarvoor heb ik eea gekregen.

Dit is dus de eerste ronde waarin alle voorwaarden aanwezig lijken te zijn.

Dan ga ik heeeeeeeel hard duimen dat je heel snel zwanger bent! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Thx lautje, maar ik duim ook voor jullie allemaal hoor, want ook jullie willen het heel graag :-

Kayleigh, het geeft me juist meer rust dat ik nu de juiste behandeling lijk te hebben en we komende rondes zelf mogen proberen zonder controle.

Dat ik PCO had weet ik vanaf juni, maar afgelopen maanden waren gewoon enorm onzeker, continue de vraag bij alle onderzoeken die op de planning stonden “zou het wel goed zijn, of zou dat ook mis zijn?” Dus vandaar de last die van me afgevallen is :-

Ah vandaar Femmie, dus deze behandeling is zeker diegene die jullie nodig hebben om zwanger te raken, begrijp ik. Positief!

Veel succes :thumbup:

@kayleigh wrote:

Ah vandaar Femmie, dus deze behandeling is zeker diegene die jullie nodig hebben om zwanger te raken, begrijp ik. Positief!

Veel succes :thumbup:

Dat blijft altijd maar de vraag, ze kunnen nog veel meer onderzoeken, maar ze willen het iei zo proberen omdat ze vanuit de bloeduitslagen ip geen aanleiding hebben om meer problemen te verwachten. Als het komende 3 rondes niet raak is, dan gaat het circus weer verder

ik begrijp het nu helemaal femmie! Ik vind het voor jou fijn dat er zo snel onderzocht is. Toen ik naar de huisarts ging toen ik zwanger wilde worden van amy, kreeg ik de opmerking dat ik maar terug moest komen als we 2 jaar aan het proberen waren geweest. TWEE JAAR!!

Ik vond het belachelijk…nog steeds trouwens…

Jeetje, dat vind ik ook belachelijk 2 jaar!!! :shock:

Mijn “voordeel” is geweest dat zwangerschap uitbleef omdat mijn cyclus niet op regel kwam na het stoppen van de pil. Daar geven ze je een half jaar voor. En de HA had zoiets, ga maar meteen naar de FA, want daar kom je toch wel terecht. En die gingen meteen heel gericht tewerk. Was ook wel ff schrikken en confronterend, maar uiteindelijk wel fijn.

Als dat wel is zoals het hoort geven ze je ip een jaar.

Heb jij wel binnen 2 jaar naar de FA gekunnen?

Wat een verhaal Femmie. Dan mag ik bij mijzelf toch maar van geluk spreken en schaam me dan soms dat ik 5 mnd voordat het raak was al lang vond. :oops: :oops: Doet je weer beseffen dat de natuur zich niet laat dwingen. Hoop echt dat dit bij elkaar helpt en dat het op deze manier raak mag zijn.

groetjes Leonie