Toekomstige mei-mama's ?

Als ik morgen geen positieve test heb, geloof ik evengoed niet dat ik in t weekend ongesteld word. Miss voor t weekend nog, maar niet erin.:wink:

Dan zien we wel weer verder.

Nog n nachtje zien te slapen en vooral veel :pray: .

Tadááááaaaa! :inlove: :clap:

Minni, van harte gefeliciteerd!!! :**:

AHHHH Super Mini gefeliciteerd!!!

groetjes Leonie

WHAAAAAAAAAAAA :dance: :dance: :dance:

Minni, wat leuk!!

:: GEFELICITEERD ::

:inlove: Ik ben er harstikke hyper de pieper van! :inlove:

Groot gelijk Minni, geniet er maar van !!!

groetjes Leonie

Aha, dus toch!

Gefeliciteerd Minni! :dance:

minnie

:: GEFELICITEERD ::

hoeveelste keer eigenlijk??

geniet ervan meid!!

Wow Mini! Wat goed zeg!! Echt super hoor!!!

Van harte gefeliciteerd! Is meteen je dillema opgelost :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Zijn inmiddels alle wannabe-mei mama’s uit dit topic overgestapt naar de wannabe-juni-mama’s en de meimama’s???

Hoe is het met Priscilla, 2 dagen overtijd zie ik in haar banner!! :pray:

Becca, jouw NOD komt er ook alweer aan hè!? :thumbup: :thumbup:

Minni, ook hier even: GEFELICITEERD!!! Samen meimama :dance:

@kayleigh wrote:

Zijn inmiddels alle wannabe-mei mama’s uit dit topic overgestapt naar de wannabe-juni-mama’s en de meimama’s???

Nou, het is nog erg rustig bij de juni mama's... :(

xxx

Da’s mooi balen voor je, Lautje!!! :frowning:

@kayleigh wrote:

Da’s mooi balen voor je, Lautje!!! :frowning:

Ja, best wel eigenljik…

Nu moet ik zeggen dat ik ook nog niet in de “wacht-periode” zit zeg maar, en dus ook minder op KOK te vinden ben… Ben er minder mee bezig … :oops: Maar dat zal over een week vast anders zijn hoor!!! :wink:

x

Hé Kayleigh,

effe weggeweest, maar terug. Ik had mijn eisprong 2 dagen later dag17, vandaag 14 dagen geleden. Verders misselijk, steken in schede, raar gevoel bij mijn baarmoeder. Zou ik morgen dag 15 een test kunnen doen?

Enne Minnie gefeliciteerd zeg, echt super :dance: geniet er lekker van.

Hoe gaat het verders met je zwangerschap Kayleigh??

En hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs Priscilla

effe trouwens een vies praatje. Had vanavond een wit/gele klont afscheiding. Wat kan dit betekenen???

Liefs Priscilla

Hee Priscilla, spannend! Morgen testen, waarom niet :wink: Kun je nog langer wachten denk je? Je hebt wel goede symptomen zeg maar :pray:

Red je het nog wel in mei? Nog net denk ik he?

Succes! :-*

Uhh een klont? :think: Geen idee…

Is die klont niet gewoon opgedroogt slijm ofzo? Teken dat je niet meer vruchtbaar ben in ieder geval…

Lautje: als je deze ronde zwanger zou zijn, ben je dan nog een meimama? Juni toch al? Dan kan je door naar de juniwannabe’s toch? Of vergis ik me nou?

Lautje, inderdaad, in de wachtperiode is juist de steun van anderen prettig. Ik hoop dat er snel weer meer meiden komen om je te vergezellen…

Priscilla, morgen dag 15, dus dan is het je NOD dag, toch? Dan zou ik lekker testen. Maar weet niet hoe dat werkt bij jou. Bij mij is het volgens mij vroeg te testen, maar dat is niet bij iedereen zo.

Gaat lekker met mijn zwangerschap, bedankt voor het vragen. Wel al wat klachtjes waar ik de vorige keer niet/later volgens mij last van had, maar ik durf niet te klagen. Ik geniet er dan ook echt wel van.

Die afscheiding, geen idee??? Ik weet wel dat ik tijdens vorige zwangerschap een iets andere geur had daaronder, minder prettig. En vaker afscheiding, dus wie weet heeft het ermee te maken…

Meiden, allemaal veel succes!!! :pray: