Toekomstige mei-mama's ?

@F’lien wrote:

Bianca meis balen!!

Hopelijk volgende ronde! :-*

Hier wel raak :oops: :inlove:

WAT!!!

Ik lees er zo overheen! :doh:

:: :: Gefeliciteerd :: ::

Wat goed!

x

Ja, dat van dat hevig vloeien na het stoppen met de pil hoor ik wel vaker. Volgens mij is dat wel goed, ookal is het vervelend…Ik heb het nog niet zo heftig gehad, zou het daar aan liggen?

@Sterre74 wrote:

Ja, dat van dat hevig vloeien na het stoppen met de pil hoor ik wel vaker. Volgens mij is dat wel goed, ookal is het vervelend…Ik heb het nog niet zo heftig gehad, zou het daar aan liggen?

:naughty: hoeft niet meis, ik heb nog nooit veel gevloeid, zeker met de pil niet en zo zie je maar 2x in 1 ronde raak :inlove:

Flien, wat super! Gefeliciteerd! :inlove:

flien gefeliciteerd :smiley: :inlove:

Hee wauw Flien gefeliciteerd!!!

Flien vuile floepert :naughty:

Gefeliciteerd! :mrgreen:

Echt lekker voor je zeg!! Dat is echt heel snel joh!!!

Bianca: fijn dat je weet waar je aan toe bent nu :thumbup: Op naar de nieuwe ronde!

Kon het het toch niet laten om even te kijken :wink:

Evelien gefeliciteerd meid :: ::

Hee Tammy :-*

Minni, voel je al iets???

F’lien, 2x in 1 ronde??? Kan dat?

Ik voel van alles en nog wat, maar zie nog niks!

Wel spannend hoor.

Gisteravond met sporten zowat van mn stokkie gegaan. Voelde me echt beroerd en al 2 nachten maagzuur (wat ook kan liggen aan wat ik gegeten heb). En al n paar dgn pijnlijk bloedend tandvlees wat ik heb met zwangerschap en ongesteldzijn. Dus nog geen touw aan vast te knopen voor nu.

Maar ik borrel van de hoop inmiddels. :pray:

Kom je vandaag, Kayleigh? Zouden we erg leuk vinden!

@minni wrote:

Ik voel van alles en nog wat, maar zie nog niks!

Wel spannend hoor.

Gisteravond met sporten zowat van mn stokkie gegaan. Voelde me echt beroerd en al 2 nachten maagzuur (wat ook kan liggen aan wat ik gegeten heb). En al n paar dgn pijnlijk bloedend tandvlees wat ik heb met zwangerschap en ongesteldzijn. Dus nog geen touw aan vast te knopen voor nu.

Maar ik borrel van de hoop inmiddels. :pray:

Kom je vandaag, Kayleigh? Zouden we erg leuk vinden!

Oh, ik ga :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

x

minnie ik duim voor je :pray:

Evelien :: GEFELICITEERD ::

Jij bent wel erg vruchtbaar!!

slikte je de pil??

echt gaaf geniet er maar van!!!

hier nog wel ongi maar niet zo’n pijn meer!!

WAnneer ga je testen mini??

becca zie dat jij al in ronde 16 zit.

gelukkig heb je korte cyclus anders duurt het helemaal zo lang!!

heb je al ovulatie testen gebruikt en hoevaak klus je?

ik zal voor jou extra hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray:

:hug: voor jou becca!!

Lief van je Bianca :-* Ik gebruik geen ovutesten meer, ik temperatuur, daarmee kan ik het ook zien. Maar eigenlijk is dat ook niet echt nodig, want ik weet ongeveer wel wanneer ik mijn ei heb :wink: We klussen rond de eisprong aardig vaak, dus daar kan het niet aan liggen :smiley: En het is al eens eerder gelukt tenslotte, dus het moet toch een keertje lukken :mrgreen:

@Becca hoelang duurde het met je eerste moppie?

@minni wrote:

@Becca hoelang duurde het met je eerste moppie?

15 rondes ongeveer, dus ook een hele tijd. Toen dacht ik dat het kwam doordat ik 15 jaar de pil had geslikt. Na haar geboorte heb ik geen anticonceptie meer gebruikt, dus daar ligt het nu in ieder geval niet aan.

Ha dAmes,

F´lien, Gefeliciteerd!!!

Minni, ik duim voor je :pray: :pray: :thumbup:

groetjes Leonie.

Pfoe ik kan de duimen goed gebruiken!

Hoe kwamen jullie de dagen door voordat je ging testen? Ik maak mezelf redelijk gek hier. :mrgreen:

Mn moeder bood me aan om me morgen overdag op te halen en dan ben ik met mn zoon t/m zondagavond bij mn ouders. Ik ben daar wel voor te porren. Maar dan zou ik morgenochtend een test kunnen doen (anders is Elmar de laatste die t weet). Maar… Ik ben dus vaker zwanger geweest en heb eerder zó vroeg nooit positief getest!

Dus het zou wat onzinnig zijn…

Daarbij wil ik ergens ook niet langer wachten hihihi.

Proberen kan altijd, Minni! Wie weet…

En anders wordt je het weekend ongi, dus dan weet je genoeg.

En anders test je als je weer thuis bent, dán zul je toch wel genoeg overtijd zijn voor een posi-test??? :-*

Psst, nog steeds geen :evil: :evil: inmiddels??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: