Toekomstige mei-mama's ?

Zijn er hier dames die tempen? Mijn temp is volledig van slag, Ik denk dat het komt door mijn zware verkoudheid, dan kan de temp ook van slag raken, maar ik vind wel vreemd.

Meestal is mijn temp.36.7 als hij laag is. Nu ligt hij rond de 36.5 en 36.6 en ik dacht mijn ei gehad te hebben op dag 14 en vandaag is hij ineens weer heel laag (dag 18) en ik geloof echt niet dat ik vandaag al ongi ga worden. Zou wel een bizar korte cyclus zijn…

Dan maar afwachten dus… :think:

@minni wrote:

Potver, heb buikpijn…

Hopelijk is het goed nieuws :pray:

Zou zo’n dip kunnen betekenen dat je ei geweest is??? Geen idee hoor. Heb geen ervaring met tempen.

Gisteren gewoon moeten poepen, vandaar mn buikpijn, hihihi.

Nu ook weer. :mrgreen:

Verder nog niks gezien, spannend!

Mini: als je ei geweest is gaat je temp omhoog en die blijft dan hoog, totdat je ongi moet worden.

Tussendoor kan er best wel een dipje in zitten, maar dan praten we over 10-en van temperaturen. Dus van 37.23 naar 37.12 ofzo.

De mijne ging van 37.23 naar 36.73 en dat is wel heel erg laag ineens.

Ik gooi het maar op de verkoudheid :think:

Fijn dat je buikpijn weg is!

Wij zaten gisteren zonder water, heb nog op internet gezocht of ik er iets over kon vinden, maar helaas…

edit zie al op de site staan dat half noord-holland er uit lag gisterenavond. Dan besef je ineens hoe luxe het is om gewoon water uit de kraan te kunnen halen…*

Ja, er was een groot waterlek in Hoorn. Wij hadden heel lage waterdruk en ik wilde nog douchen! Maar dat had op die manier echt geen zin, dus nu stink ik :sick: :wink:

Minni, hoe ist nu??? Ik heb morgen 10 uur een afspraak in Alkmaar voor MvM, misschien kan ik je daarna komen steunen in het ‘wachten’ of anders het vloeken op de rode monstertjes… :wink: :hug:

Ik duim me rot!!

Nou, ik ben benieuwd hoe hoog mijn hcg morgen bij wijze van spreken getest gaat worden, want het begint me problemen te bezorgen. Ik ben zoooow moe :zzz: En later op de dag een beetje misselijk gevoel, maar dat is goed te doen. Ik wist nog wel dat ik de vorige keer ook moe was (rond dezelfde tijd begonnen denk), maar was wel een beetje vergeten dat je zoooww moe kunt zijn.

Maar rustig aan doen en hopen dat het snel weer minder gaat worden.

En ik hoop dat velen van jullie ook deze vervelende verschijnselen mogen krijgen binnenkort :wink:

@minni wrote:

Van t spiraal heb ik begrepen dat het baarmoederslijmvies zo dun is dat deeerste cyclus een innesteling zo goed als uitgesloten is.

Maargoed mijn moeder werd zwanger terwijl t spiraal er nogin zat. En zo ken ik nog wel meer voorbeelden. Dus alles is mogelijk.:smiley:

Minni, dat is niet waar hoor.. je kan gewoon gelijk zwanger worden en het baarmoederslijmvlies is dik genoeg voor een vruchtje. Heb namelijk zelf 1,5 maand geleden mijn spiraaltje er uit laten halen en ik was direct zwanger, helaas een bbz die er gisteren uit zichzelf een mk werd. Maar toch.

Mijn HA zei ook dat je na het spiraal, net als na de pil (hierover heb ik persoonlijk mijn twijfels, maar goed) gelijk zwanger kunt raken. Dus het verhaal van dat slijmvlies lijkt me ook niet waar…

Maarja, de één zegt dit, de ander zegt dat. Soms zo lastig eruit te halen wat nu de waarheid is…

Je cyclus kan zich wel helemaal weer moeten aanpassen na pilgebruik in elk geval, dus helemaal niet raar als je nu flink overtijd raakt hoor, Bianca. Maarja, geduld is in dit geval wel moeilijk.

Na het stoppen met de pil (ik wilde zwanger raken, toendertijd van Tiara, maar besloot vanwege werkomstandigheden toch nog even te wachten) hebben wij het bijna een jaar lang ‘veilig gedaan’, dus toen was de pil echt wel weer uit mijn lijf en mijn cyclus net weer op orde. Dat duurde toch wel 3/4jaar bij mij. Maar het is zo verschillend per persoon…

Ik was ook n jaar pilloos toen weeraan begonnen met Giul. Daarna nooit meer een pil geslikt. Dus nu 4 jaar pilloos hihihi.

Kom je morgen Kayleigh? Gezellie!

Vervelend dat je zo moe bent. Tja hopelijk heb je er toch nog ff last van.:wink: (goed bedoeld uiteraard)

Dat over je bm-slijmvlies heb ik van n hele goeie kennis, die ha is.

Balen dat het een BBM zwangerschap was, Debby. Maar wat goed dat je lichaam het zelf heeft afgebroken. Ik denk dat je daarmee een boel ellende bespaard is gebleven. Maar hoe dan ook vreselijk sneu. Sterkte.

Hier nog niks. :dance:

Nog 1 dagje… :pray:

Dat denk ik ook Minni, dat er eel ellende bespaart is gebleven. Maar ik wist dus niet dat een bbz zichzelf kon oplossen.

Sterkte ermee Debbie :hug:

Dank je… vanmiddag naar de gyn om nog een keer te kijken of alles weg is

@Debbie & Lana wrote:

Dat denk ik ook Minni, dat er eel ellende bespaart is gebleven. Maar ik wist dus niet dat een bbz zichzelf kon oplossen.
ik heb me dat wel es afgevraagd, nu weet ik t antwoord.

Debbie heel veel sterkte!!

gister ongi geworden :dance: ben echt blij!!

nou ja blij heb knallende koppijn en vreselijke krampen in me buik en pijn in me rug maar me cyclus is dus 32 dagen!!

wat doet dat zeer zeg als je de pil niet meer heb ik loop leeg!!

succes voor alle dames die in de wacht periode zitten!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Debbie: Heel veel sterkte toegewenst. :hug:

@Bianca: Jammer dat je niet zwanger bent. Je hebt nu in iedergeval zekerheid. Blijft toch vervelend dat ongesteld zijn… Beterschap voor nu en op naar de volgende ronde. :hug:

dank je teig!!

lief van je!!

Bianca meis balen!!

Hopelijk volgende ronde! :-*

Hier wel raak :oops: :inlove:

Allo!

Minni, inderdaad is mijn moe zijn voor een goed doel, dus hoop ik het aan de ene kant nog wel even te zijn. Aan de andere kant hoop ik dat dit deel van de zwangerschap ook weer snel over gaat :smiley:

Gister geen koffie gedronken, nu vanmorgen wel 2 bakjes en ik moet zeggen, ik voelde me opknappen! Dus misschien is dat het ultieme medicijn :wink:

Tja, als huisartsen nu zelfs al van mening gaan verschillen (what else is new btw?), dan weet ik het ook niet meer hoooooooorrrr :shock: :mrgreen:

Nog 1 dagje Minni, wat spannend!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bianca, heel herkenbaar die wat langere cyclus en dan veel last van je ongi. Komt naar mijn idee echt door het stoppen met de pil. De pil regelt je cyclus en nu moet je lichaam dat weer helemaal zelf doen, dat hoeft niet zomaar te gaan. Dat nu je cyclus 32 dagen was, wil niet zeggen dat ie dat volgende maand weer is. Kijk maar eens naar onderschriften van andere meiden, wbt de dagen van hun cyclus, kan veel verschil in zitten per maand. Ik zou wel uit gaan van 32 dagen, misschien valt het mee en zit je minder lang in spanning.

Hihi, raar he, blij kunnen zijn met je ongi. Ik ken dat ook wel.

Sterkte anyway!

Evelien!!! :shock: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd!!! :inlove: :-*

@bianca&? wrote:

gister ongi geworden :dance: ben echt blij!!

nou ja blij heb knallende koppijn en vreselijke krampen in me buik en pijn in me rug maar me cyclus is dus 32 dagen!!

wat doet dat zeer zeg als je de pil niet meer heb ik loop leeg!!

succes voor alle dames die in de wacht periode zitten!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Volgens mij hebben heel veel meiden last van een hevige ongie na de pil… Mijn eerste dag was ook echt zo erg gewoon! Net als bij jou, pijn in mijn rug, om over mijn buik nog maar niet te spreken! Toch was ik het maar weer twee daagjes, dus heftig, maar wel snel voorbij! :wink:

En daarna voelde ik me veel beter! Ga duimen dat het bij jou ook maar kort is, dan lekker op naar de klusperiode!!! :dance:

x

:dance: Hoera F’lien! Gefeliciteerd! :dance:

:shock: Wel snel gedaan hoor!