Toekomstige mei-mama's ?

Ik duim voor je dat je boobs gelijk hebben. Succes over 4 daagjes.

nog steeds geen :twisted:

me buik is nog steeds opgezet!!

verder niks!!!

ik weet het niet meer!! durf echt niet meer te testen!!

dank je wel voor de lieve berichtjes!!

politie is geweest en verzekering op de hoogte nu afwachten!!

man lief gaat morgen sloten op de ramen zetten en voorlopig niet nachtvissen!!

me ouders en buurvrouw hebben me heel goed opgevangen!!

en vannacht tegen me schatje aan geslapen!!

En stevig vast gehouden, denk ik… Bah wat naar.

Ik test pas heellaat positief, dus een week na mn NOD hoef ik de gok pas te wagen (alhoewel die week wel langwachten is, de laatste paar dgn voor mn NOD is al zo moeilijk). Misschien ben jij ook n late tester. Zie het nog 2 dgn aan en test dan nog es.

Is dit de eerste ronde na het stoppen van de pil?

Wat een rotberichtjes van de afgelopen dagen. Ingebroken, mogelijke miskraam, hormonen die opspelen… ik leef met jullie mee.

Bianca, Debbie, en Minni: veel sterkte!

Knuffel van Teig :hug:

Dankje Teig. Ik hoop dat ik snel zo’n mooie banner als de jouwe mag plaatsen.

Snips, ik hoop dat je gespannen borsten een goed teken zijn! :pray:

Bianca, wat een ellende. Veel sterkte. Is er veel weg?

Teig dank je wel meid erg lief van je!!

minnie ja is eerste ronde zit nu op dag 31!! vanaf de dag dat ik ongi ben geworden maar sommige mensen zeggen dat je de dag van het stoppen met de pil mee mag rekenen omdat die ongi een pil ongi is en dan zit ik op 33 dagen.

ik duim voor je cindy!! zie je donderdag gaan we lekker op kraamvisite!!

labtop is weg,ambi light lamp van 150,00 is weg en portomonee van me werk met ongeveer 200 e

@bianca&? wrote:

Teig dank je wel meid erg lief van je!!

minnie ja is eerste ronde zit nu op dag 31!! vanaf de dag dat ik ongi ben geworden maar sommige mensen zeggen dat je de dag van het stoppen met de pil mee mag rekenen omdat die ongi een pil ongi is en dan zit ik op 33 dagen.

Ik breek effe in: bij mij duurde de eerste ronde na het stoppen met de pil 74 dagen...

Dat wilde ik zeggen.

De eerste tijd na t stoppen van de pil kan het zijn dat je hele lange cycli hebt. In dat geval is tempen een aardige indicatie wanneer je ongesteld moet worden. Via een programmaatje kan je dan uitrekenen wanneer je ei is geweest en de meeste vrouwen worden 14 dgn na t ei ongesteld.

In de eerste ronde na t stoppen met de pil weet je zowiezo niet hoelang je cyclus is. Sommige meiden hebben n cyclus van 25 dgn, anderen van 35 of zelfs meer. Ik houd mn cyclus al jaren bij (altijd makkelijk:D) en de mijne is 26dgn.

Ik hoop dat je snel ongesteld word. (of toch zwanger blijkt natuurlijk)

hoi

pijnlijke borsten dat kennen jullie wel.

maar ik heb ook een warm gevoel binnen in mijn borsten.

het is geen ontsteking.

wie herkent dit gevoel?

Ik herken het niet echt Snips… :think: Hopelijk betekend het iets goeds!

Bianca: wanneer ga je testen? Of durf je het nog niet aan?

Voor mij is het wachten weer begonnen…

Ha Dames,

Jeetje Bianca wat een verhaal. Zou doodsbang zijn denk ik. Zijn er ook persoonlijke spullen meegenomen. Nou sterkte :hug:

Blijf nog voor je duimen hoor Bianca dat de :twisted: komen of de test positief is

Snips en minni, spannend hoor! :pray: :thumbup:

groetjes Leonie

Tja kom ik toch weer even een lichtpuntje brengen :angel:

Maareh voor Merel heb ik 15 jr de pil gebruikt en was na de stopweek gelijk zwanger op een cyclus van 28 dagen, zonder dat ik wist of ik uberhaubt wel zo’n cyclus had :eh:

Duseh het kan na wel pilgebruik gelijk zwanger…

Nu is het een ander verhaal :roll: met het spriraaltje weet je het echt niet, dus heb nu gegokt na vloeien dat het ongi was en vanuit daar weer de 28 dagen cyclus aangehouden, nu dus afwachten of ik gelijk had :pray: :pray:

Pfffffff, en kan het met alle meiden eens zijn, wachten duurt TE lang :?

Ja, F’lien, zo horen we nog eens wat, eerst was je nog niet serieus ‘bezig’ en toen verklapte je al dat je binnenkort je nod had en nu is het me helemaal duidelijk, je spriraal (kwist uiteraard niet dat je die had :wink: ) is er dus net uit, aha!

Ja, het blijft natuurlijk gissen en ik snap dat het wachten nu heel moeilijk wordt…succes, ook voor derest natuurlijk!

Ja, ik heb makkelijk praten, ik zit op dit moment nog helemaal nergens op te wachten, over een paar dagen ‘piep’ ik wel anders :shifty:

Ohnee, over een paar weken ga ik pas piepen, want ik zou er deze ronde niet mee bezig zijn :roll: 8)

Sterre en Flien :naughty: Bij deze zijn jullie beide betrapt met het er toch mee bezig zijn! :naughty:

:mrgreen:

Ik ben maar eens een mooie banner gemaakt…ik heb het een jaar redelijk stil gehouden, maar nu mag iedereen het weten:

IK WIL ER NOG EEN!!!

:inlove: :inlove:

Jeetje allemaal stiekumerds die nu toch openkaart spelen. :shock: :dance:

Van t spiraal heb ik begrepen dat het baarmoederslijmvies zo dun is dat deeerste cyclus een innesteling zo goed als uitgesloten is.

Maargoed mijn moeder werd zwanger terwijl t spiraal er nogin zat. En zo ken ik nog wel meer voorbeelden. Dus alles is mogelijk.:smiley:

Hier nog niks. Witte string aan en wc papier wordt minitieus (ehm hoe schrijf je dat?) gecontroleerd. Spannend weer hoor. :pray: :pray: :pray:

:shock: Wat Minni…

:think: :think: had een topic geopent en daaruit bleek al vrij snel dat de meste na uithalne spiraal diezelfde maand zwanger waren :mrgreen:

Enne Becca hoezo over stiekem gesproken :snooty:

:lol: :lol: Sterre wel bij je verhaal blijven he

Ben ik ook zo goed in :silenced: :liar:

Potver, heb buikpijn…

@minni wrote:

Potver, heb buikpijn…

:pray: :pray: :pray:

Zegt niet persé iets negatiefs he!! :hug: :hug: