Toekomstige mei-mama's ?

Debby :hug: Wat moet dat vreselijk voor je zijn zeg! En je 3e MK al! Ik denk dat ik het ook zou willen laten onderzoeken, want er klopt dan toch iets niet natuurlijk en dan uitgerekent ook nog op de verjaardag van je man…

Hopelijk ben je stiekem toch wel zwanger! En wat een schande dat ze je zo laat hebben laten zitten :evil: :evil: Man, wat kan ik daar kwaad over worden zeg!!!

Bianca: had je niet een paar keer je nod aangepast, waardoor je nu misschien te vroeg getest hebt? Was het niet de eerste ronde? Ik kan je toch echt de temp.methode aanraden hoor, die is veel betrouwbaarder en sneller onder de knie te krijgen, je slijm leren kennen duurt een paar maanden, voordat je met zekerheid kan zeggen hoe of wat. Ik ga duimen voor een posietest :pray:

Jeetje Debbie. Ik :pray: dat je gewoon minder ver bent dan jij dacht. In de tussentijd veel sterkte, want ik kan me alleen maarvoorstellen dat het slopend is zulke spanning.

:kaars: voor je om door t weekend heen te komen. :hug:

:hug: :hug: :hug: Debbie, meis, wat ontzettend kt voor jullie…

En dat op zijn verjaardag :frowning:

:-
:-*

Ja dat vind ik nog het ergste F’lien. Op zijn verjaardag, waarom nu niet even 24 uur wachten!!! :evil:

Ha dames,

Debbie wat rot voor je :hug: . Hoop dat je snel duidelijkheid hoopt over wat het nou was van de opties die je noemde.

groetjes Leonie

Jeetje Debby… :hug: :hug: :hug:

Heb wel ontzettend veel bewondering voor je hoor! Ik zou denk ik mentaal helemaal kapot zijn na een miskraam, laat staan na de 3de… :cry:

Wilde dan ook even tegen je zeggen dat ik je een kanjer vind! En ik weet zeker dat jij ooit een ontzettend lieve, leuke en hele goede mama zal zijn!

xxx

Dank je wel Lautje, maar ik ben al mama :wink: Maar ik snap wat je bedoelt hoor :-*

Nu het de 3de keer is, ben ik wel bang hoor. Bang voor wat de gyn zegt na de onderzoeken, die ik wel laat doen.

Lijkt me doodeng Debby! Wij zijn al een jaar aan de gang en nog steeds is het niet raak, ik vraag me af of er iets mis is met mij of mijn man, maar ja, het is al eens eerder gelukt, dus je zou denken dat het nu ook moet lukken, maar ik weet ook dat het niet perse hoeft te lukken een 2e keer…

@Debbie & Lana wrote:

Dank je wel Lautje, maar ik ben al mama :wink: Maar ik snap wat je bedoelt hoor :-*

Nu het de 3de keer is, ben ik wel bang hoor. Bang voor wat de gyn zegt na de onderzoeken, die ik wel laat doen.

Ja, zie het… :oops: :oops: :oops:

Sorry… :shifty:

x

Tis goed hoor!!! :mrgreen:

wat een ongeloofelijke k8t dag!!

ik sliep vannacht alleen omdat me vriend aan het nachtvissen was.

kom ik vanmorgen beneden uis me hele huis leeg gehaald!!

zit al de hele dag te janken!!

en me buik is opgezet!! ik weet het allemaal niet meer!!

:shock: je huis leeggehaald??? is er ingebroken??? :shock:

:hug:

Jeetje zeg. Das ook wat! :shifty:

ja ingebroken!!

Jeetje man :shock: :hug: .

Pardon!!! terwijl jij sliep??? Mennn zou echt niet meer in mijn huis durven slapen :shock:

:hug:

debbie wat erg joh :hug:. Helemaal dat het op de verjaardag van je man gebeurt. Hopelijk heb je dinsdag meer zekerheid.

Bianca :shock:, had al berichtje gezet bij Wannabe Juni mama’s.

Debbie en Bianca wil jullie hele dikke knuffel geven, dat jullie je maar snel weer beter voelen :hug: :hug:

@bianca&? wrote:

ja ingebroken!!

:shock: :shock: :o mennn dat is nog eens beroerd wakker woren…

Gewoon het idee, dat er iemand in je huis is geweest terwijl je sliep.

Het moet toch niet gekker worden, brutale lui :snooty: :snooty:

Ja dat lijkt me ook afschuwelijk!

Zo midden inmn PMS (denk ik). Ik heb zelden zo gejankt als deze afgelopen week. En ik heb nauwelijks reden!

De verbouwing gaat prima, heb n onwijs lief kind, kan nergens echt over klagen… Bah Hormonsters!

hoi

hier staan mijn borsten op exploderen.

ik hoop dat het een goed teken is.

als ik ongesteld moet worden zijn mijn borsten gevoelig,maar niet zoals nu.