je kan gewoon een foto van je huis maken hoor… dat is al voldoende
Aha dankjewel Oes.
Hedje ik had dat dus samen in 1 opdracht, raar hoor zo nu en dan :?
weten jullie welk bed het flowerpowerbed is? :think:
ik heb geeen idee
ik vermoed eigenlijk dat bed met al die kleurtjes
ik kan dus niet verder met die cabine opdracht
want heb m al klaar maar hij vinkt het niet af
iemand idee hoe of waar je contact kan maken om zoiets door te geven ?
geen idee… vind er sowieso nog veel fouten in zitten…
bij level 60 houdt het ook gewoon op , das ook wel jammer… ook zegt hij dat ik meer energie zou krijgen als ik een kamer er bij nam, maar ook dat gebeurd niet… die bloemen op tafel blijven maar staan… opruimen gaat niet…en het vervelendste vind ik nog dat ik geen dingen kan vragen… althans konijnevoer wel, maar voor die andere opdrachten niet…
Voor die kusbox heb ik eigenlijk helemaal geen opdrachten :think:
Dat flowerpowerbed is inderdaad dat kleurrijke met die hippietekens van vrede enzo op de kussens.
Gaat het maar tot level 60?
ja ik ben bij level 60 maar kan niet verder
grrrr nu kan je een leuke nieuwe kast upgraden, alleen heb ik dus weer zelfde probleem als die citroenenkraam… kan niks vragen aan buren… zouden jullie mij hout willen sturen??
Ik zal zo even kijken of het lukt oes, maar wat belachelijk dat je nog steeds niet kunt vragen aan buren/vrienden :think:
Zo zit ik met de opdracht “kantooroptimalisatie”. Daarvoor met je onder andere 2 planten kopen. Nou ik heb ik weet niet hoeveel planten gekocht maar hij pakt het gewoon niet. Zo irritant.
Dat kan ik zo niet sturen oes, ik heb je kennis gestuurd.
Hedje ik ben met jou net flowerpower van bil gegaan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ja echt balen heb ook al op een forum gevraagd hoe of wat maar geen reactie… zit er eigenlijk over te denken om te stoppen… teveel fouten in het spel… en na level 60 kan je toch niet verder… ik irriteer me er steeds meer aan, en spel moet natuurlijk wel leuk blijven…
Het moet zeker leuk blijven. En er is geen manier om contact met zynga te krijgen??
nee al geprobeerd, maar dan moet ik mijn naam invoeren en zegt die dat het de foute naam is :roll:
lees net op zynga forum dat heel veel t hebben,
Dan neem ik aan dat ze er toch wel snel wat aan zullen doen.
nou beging aug melde de eerste zich al… dus zo snel zullen ze het denk ik niet oplossen. balen nou krijg ik die kast niet af.l
Ik ben ermee opgehouden ruim week terug hij bleef traag en vond het zo niet leuk om te spelen…
Ik ben er inmiddels ook mee opgehouden om dezelfde redenen.
Nu druk aan het koken in Chefville :mrgreen: