the ville

Oes welkom terug :-*

Is hij bij jullie ook zo traag??

Ik krijg ook elke keer als ik iets verstuur dat er een fout is opgetreden :think:

welkom terug oester

hij is wel heel traag als ik van een buur weer terug naar mijn eigen ga.

versturen had ik geen last van, maar dat heb ik vanmiddag voor het laatst gedaan

hebben jullie evt nog tips voor me ?

bijv. hoe je aan vreugde komt soms kun je activiteiten doen en er iets mee verdienen.

Vreugde kun je ook verdienen door dingen met je buren te doen. Als er zo’n gele smiley boven iets staat kun je er vreugde mee verdienen.

En hij is bij mij nog steeds vreselijk traag, zelfs mijn poppetje komt amper in beweging :evil:

poppetje loopt… staat stil…loopt weer…

dus is echt geduld spel

als iemand mij nog gratis cadeau kan sturen; lint graag :mrgreen:

hier ook erg traag… en zogauw ik bij hedje kom loopt die vast :?

kennis graag als gratis cadeau :oops:

ik loop vast zodra ik van iemand naar mijn eigen huis wil gaan

maar met veel geduld, kom ik er wel

of ik start het spel opnieuw op

Hedje ik zal je zo wat kennis sturen.

Hier nog steeds zo goed als niet speelbaar, ja met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel engelengeduld en dat heb ik niet altijd :wink:

ik wil heel graag vreugde…

Komt eraan oes!

Hmmm ik kan je geen vreugde sturen helaas dus heb ik je een verrassingsgeschenk gestuurd Oes.

vreugde heb ik ook nog nodig

maar dat kan je helaas idd niet versturen

geduld is een…

oh haha… naja dan moet ik nog even wachten… had een leuke bank gekocht voor in mijn tuin,. maar heb daar vreugde voor nodig…

Jaja geduld is een schone zaak maar op deze manier is het spel niet leuk meer terwijl ik het juist zo leuk vond om te spelen :frowning:

Ik heb al geprobeerd om contact met Zynga aan te klikken maar ook daar loopt hij vast op :wall:

Nou ik ben er ook aan begonnen…willen jullie me toevoegen?

heet Claudia Kabel op facebook

Ik heb je al op facebook Claudia :mrgreen:

Het probleem schijnt verholpen te zijn, volgens mij loopt alles weer normaal in het spel.

Hoe hebben jullie je puppy eigenlijk genoemd?

Die van mij heet Summer en is een vrouwtje :inlove:

die van mij heet daisy en is ook een vrouwtje… vind het beestje zo leuk :inlove:

bij mij doet hij het zowat de hele dag al niet… en als ik er al in kom kan ik geen kados vragen… dan zegt hij dat er een fout is opgetreden :?