Telemarkteteers

Van mijn web-log

Wie kent het niet…

Totaal onverwacht gaat de telefoon.

En alijd nét op het moment dat je óf met je jas aan klaar staat om nu toch echt snel naar die belangrijke afspraak te rennen, óf als je je kinderen probeert schoon te krijgen na een paar uur buiten ravotten in de modder.

En natuurlijk rinkelt de telefoon nét als je even rustig een momentje op het toilet zit, of als je net ingezeept onder de douche even alle zorgen van de dag van je af wil spoelen.

Maar het vaakst gaat hij toch als je, na alle stress en hectiek van alle dag, met alle gezinsleden eindelijk even rustig aan tafel zit en je precies op dát moment je eerste hap van de met bloed, zweet en tranen bereidde maaltijd in je mond wilt schuiven…

Zuchtend sta je op en loop je naar de telefoon, even kijken op de nummermelder wie er nu juist op dít ongelegen moment belt…

“onbekend nummer”

Tja dat kan van alles zijn…dus je neemt toch maar even op…

FOUT!!!

"Goedenavond u spreekt met meneer/mevrouw Kleptteveel van altijdweereensmoesje, spreek ik met meneer/mevrouw Wiedanook? "

Gewoontegetrouw beantwoord je de vraag met “ja daar spreekt u mee”, tegen beter weten in want je voelt de bui al hangen…

En juist op dat moment, dat ene moment van de dag dat het je precies NIET uitkomt proberen ze je vanalles te verkopen of aan te smeren.

Je probeert ze af te wimpelen, vriendelijk te laten weten dat je niet bent geïnteresseerd in product x, y of z.

Maar na poging 5 om het vriendelijk op te lossen gooi je dan toch maar de hoorn erop…

• zucht *

Voor iedereen die zich in het vorige herkent is er nu een oplossing!

Klik maar eens op http://howtoprankatelemarketer.ytmnd.com/ en leer hoe je op effectieve wijze een verkoper laat weten dat hij/zij toch echt wel een tikkeltje ongelegen belt en zorg meteen dat deze persoon je nooit weer zal willen bellen…

Whoehahahahaha…proest…hij is goed.

vind hem helemaal top… :smiley:

Geweldig :thumbup: :thumbup:

Super kewl :slight_smile: ga hem toepassen :slight_smile: whahahaha

heerlijk gevoel he!! hahahahahaha Super!

Ik heb 'm al een tijd op mijn Hyves staan in de gadgets en ik lig NOG STEEDS in een deuk als ik 'm afspeel.

Ik moet er ook elke keer aan denken als zo’n telemarketeer me belt…