Telefoon, Internet en televisie ineen. Welke provider?

Wij hebben op dit moment een vaste telefoonaansluiting bij KPN en Internet en TV hebben we van Ziggo.

Nou lijkt het ons wel handig om alles van 1 provider te hebben.

We hebben wel gezocht op Internet.

Er zijn er niet zoveel die alles ineen bieden.

In ieder geval Ziggo, KPN en Tele2.

Welke provider is aan te raden?

Als je al Internet hebt bij Ziggo, zou ik overstappen op Alles in 1 van Ziggo. Krijg je er ook digitale televisie bij. Het enige nadeel is dat als de kabel wegvalt, dan valt alles weg. Alhoewel ik dat hier nog niet gehad heb.

wij hebben ook alles bij ziggo…

bevalt goed tot nu toe.

Wij hebben alles van UPC.

Heel af en toe weleens een probleem, maar over het algemeen ben ik er tevreden mee.

UPC kan in onze woonplaats niet :? .

We hebben de postcodecheck gedaan.

ooooooh, dat is balen dan.

En Tele2?

Wij hebben ook alles in 1 van ziggo bevalt prima niks mis mee.

Wij hebben alles in 1 van Ziggo. Bevalt goed, maar zodra digitenne van KPN in onze woonplaats te ontvangen is, dan stappen we over naar KPN.

wij hebben alles van het net (kpn) betaal 29,95 p maand voor internet telefoon en digitale tv nog nooit problemen gehad!! (ja alleen toen manlief de kabel door midden brak met de kraan toen hij een struik uit de voortuin moest halen)

Digitenne hou ik persoonlijk niet van. Zodra er een brommer door je straat rijdt heb je strepen op de tv of blokkerig beeld. En je hebt veel minder tv zenders. Ze zijn dan wel goedkoper, maar dan moet je wel de kwaliteit op de koop toe nemen. Ik geloof dat Digitenne wel goed is als je vlak bij hun mast zit. Ik hou het toch maar bij Ziggo.

Wij hebben UPC en dat bevalt goed!