Taxi van station tilburg naar de efteling.

Wij gaan zaterdag naar de efteling.

Omdat de bussen alleen in het spits rijden zouden wij veels te vroeg aankomen en veels te vroeg moeten vertrekken.

Nu dachten wij om op de heenweg en taxi te nemen van station tilburg naar de efteling.

Op de terugweg kunnen we de bus nemen want dan rijden ze tot 19.00.



Hoeveel zullen we kwijt zijn voor de heenweg met taxi en welk nummer moet ik bellen?

Ik zou een taxicentrale in Tilburg bellen…



maar kan je niet met de trein? Wij gingen vroeger altijd met de trein, ik kan mij alleen niet herinneren of we daarna ook met de bus gingen :think:



of lopend :think:

We gaan met de trein,maar dan kom je maar tot station in tilburg,daarna zit je normaal nog dik 20 minuten in de bus,dat is veels te ver om te lopen helaas.

nee inderdaad, de trein rijdt maar tot tilburg of den bosch… vanuit daar moet je met de bus verder… Wat je zou kunnen proberen is de treintaxi(ik weet niet of die ook zulke einden rijden) of de efteling bellen om te vragen of er iets vanuit daar geregeld is?(kan me voorstellen dat ze met die stakingen heel veel klandizie mislopen en iets opgezet hebben om de efteling gangers toch daar te krijgen?)…



Anders weet ik het ook niet…

Even via google gezocht naar taxicentrale ik zal straks eens bellen.

hehehe die zijn er een stuk of drie in tilburg… als het goed is voeren ze allemaal dezelfde tarieven…

Ik heb laatst naar de efteling gebeld toen was er niks geregeld :?

Ik zal straks nog eens bellen want is zeker een dikke week geleden dat ik belde.

treintaxi???

ik hoorde vandaag op het nieuws dat de staking is opgeheven, maar of het zo is :think:





en anders gewoon een taxi pakken … vanaf het perron richting de bussen lopen en dan een taxi pakken … gewoon stationtaxi

bron BBA.nl



De stakingen in het Openbaar Vervoer zijn voorbij. Naar verwachting zal vanaf morgen, donderdag 19 juni, alles weer normaal volgens de dienstregeling rijden.

Ja gelukkig :dance: ik las het net bij mijn ander topic over de stakingen.

Ik had gelukkig nog niet gebeld :mrgreen: