Takke weer

Sneeuw leuk! maar hier helaas nog niet, alleen vandaag een flinke hagelbui gehad en regen erna :?

Héééé jullie hebben sneeuw!!!

Jaloers!!!

Broes zaagt nu al zo lang naar sneeuw, hopelijk waait het ook richting belgië, nu zien we alleen héél veel regen, héél veel wind en hagel! :wall: :hand:

sneeuwwwwwwwwwwwwww

als het zo door gaat morgen pak sneeuw

eerst zien dan geloven

Ik vind het helemaal geen takkeweer. Het is een keer heerlijk onstuimig en anders dan anders.

@Karin2 wrote:

Ik vind het helemaal geen takkeweer. Het is een keer heerlijk onstuimig en anders dan anders.


Geen takkeweer? :shock:

Ik vlieg bijna weg als ik op straat kom! :wall: :wink:

@Bietje wrote:

@Karin2 wrote:
Ik vind het helemaal geen takkeweer. Het is een keer heerlijk onstuimig en anders dan anders.


Geen takkeweer? :shock:

Ik vlieg bijna weg als ik op straat kom! :wall: :wink:




Heerlijk! Laat maar even lekker waaien! Eigenlijk zou je voor de aardigheid je wandelschoenen en een regenjas aan moeten doen en de storm trotseren buiten en je gedachten de vrije loop laten :thumbup: En jezelf dan belonen met een warme kop chocolademelk en een chocoladeletter.

Ja, dà t klinkt wel heerlijk maar dan zonder die regen hoor! :hand:

En zonder kinderen! :mrgreen: :wink:

hier door die keiharde wind flink wat schade aan de auto.

baal baal baal!!!

hier is het takkeweer nu ook echt begonnen ik zit zowat in de haard…



bah zeg wat een rotweer…



En morgenochtend Sinterklaasintocht ik weet echt nog niet of ik daar dan wel naar toega hoor… :oops:



ik verzin wel iets over de manen van het paard die in de ogen van sinterklaas zijn gewaait en dan gaan we thuis maar pepernoten bakken en zorgen we dat we snel in het dorpshuis zijn.



natas

Hier was het ook onstuimig weer. Had op mijn werk 2 mensen die door de wind gewond waren geraakt!



Vanavond ook wat sneeuw idd, maar was snel weer weg, mij benieuwen wat het morgen wordt. Moet de zee op voor een oefening! :think: :mrgreen:

overijssel: we hebben sneeuw liggen hierzo.

Had even gespriekt tussen de gordijnen door.

Weg is nat en de stoep enz is wit :lol: :lol:

Houd er alleen niet zo van om nu te moeten rijden met dit weer :?

Ik ben bang met gladheid,ben keer over de kop gevlogen met de auto en sindsdien rijd ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam en surf niet harder dan in z`n drie als er sneeuw ligt.

Hier sneeuwt het ook en er lag van vannacht al een klein laagje. De kinderen waren om 7:45 al buiten! Heerlijk, ik kan me dat van vroeger herinneren; nog voor het ontbijt naar buiten in de sneeuw :smiley:

werrk ze schoen, hier in overijssel :mrgreen: ook wat wit, en ik ga ook naar mijn werk

Sneeuw in A’dam! :smiley:

Maar wel natte hoor…op de daken ligt een wit laagje e.d. maar het gras in de tuin blijft groen :wink:

Hier is het gras wel wit, stoepen nog nat… net weer een sneeuwbui gehad, nu weer ff zonnig…

takkeweer vind ik een lelijk woord 8) maar ik kan wel even zeggen hoe het hier is:

er lag vanmorgen sneeuw, we moesten krabben en het sneeuwt alweer.

Best koud. Vanmiddag komt sint aan in het winkelcentrum, nog maar even kijken of ik daar heen kan/ga/wil :wink:

We hadden hier net echt een flink pak sneeuw! We konden sleeen en sneeuwpoppen maken in heerlijke plaksneeuw in de 3 kwartier durende sneeuwbui. Als het de hele winter niet meer gaat sneeuwen hebben wij tenminste ons portie al gehad :smiley:

Wij zijn vanmorgen ook snel even naar buiten geweest in de sneeuw! Joepie, het was heerlijk. Dit vind ik dus heeeerlijk weer.



Hier komt vanmiddag ook de sint aan, en als het droog is, of iets sneeuwt, dan gaan we gewoon.



Alleen hoor ik ontzettend veel sirenes de hele ochtend al, dus ik ben bang dat het behoorlijk glad is overal.

Ik ben een die hard. Ik heb een flink stuk hardgelopen in de sneeuw en hagel :mrgreen:

Manlief is nu met zoon de winterbanden onder de auto aan het zetten! :dance: