T.V.O.H

lig helemaal in een deuk hier op die gekke Mary Pepper die van de trap valt :mrgreen:

@miro wrote:

@Karin2 wrote:
Verklaring ?

Zwanger? :think:

:mrgreen: Geen idee hoor ik roep maar wat.

Ik ben zwanger maar zit niet met tranen op de bank.

Vind er nog niet echt iemand uitspringen. Niet zoals Ben Saunders. :smiley:

Nee dat heb ik nou ook…

Niemand is nu nog goed in mn ogen…

:angel:

Zwanger op de bank idd, maar dat emo gedoe had ik dus met Ben vorige week en nog, als ik naar het clipje kijk…

deze jongen die nu zingt, mag er wel wezen, maar die heeft al een liedje gescoord met The sunclub… SummerJam…

Jeee Kim en Ruben :dance: eindelijk wat indrukwekkends!

Die Manon :shock: wat een sneu typje zo voor de camera. Je vertelt toch niet al die nerdie dingen over jezelf? :doh:

@miro wrote:

Die Manon :shock: wat een sneu typje zo voor de camera. Je vertelt toch niet al die nerdie dingen over jezelf? :doh:

ben wel heel benieuwd naar Manon…zal je zien heeft die griet toch een dijk van een stem hahaa.

Ik vind haar net Sjors uit gtst zo’n doosje :mrgreen:

die meid achter diep piano vind ik echt de vrouwelijke Ben…helemaal top!!!

Ruben :mrgreen:

Ik herkende hem ergens van maar niet de sunclub… :think:

en die meid die bij hem was komt toch ook uit iet zanggedoe achtigs?

Dat meende ik ook ergens meegekregen te hebben max 14

maar als roel zo doorgaat word het krap.

kim de boer was :thumbup:

Zal je zien dat Manon Sneu zometeen helemaal gaat knallen

Hmm zwanger. Zou kunnen ? :shock:

Leuk programma verder :thumbup:

Karin??? Moet je ons iets vertellen??? :shock: :stuck_out_tongue:

Die ene meid was Brandi, die deed toen ook mee met Popstars…

@Diana wrote:

Ruben :mrgreen:

Ik herkende hem ergens van maar niet de sunclub… :think:

en die meid die bij hem was komt toch ook uit iet zanggedoe achtigs?

Dat meende ik ook ergens meegekregen te hebben max 14

maar als roel zo doorgaat word het krap.

kim de boer was :thumbup:

Zal je zien dat Manon Sneu zometeen helemaal gaat knallen

ja die griet heeft gewonnen met popstars…er werd toen de groep Red ofziets gevormd.zij was een hele goede zangeres.Kwam uit amerika geloof ik.

@Corry wrote:

@miro wrote:

ben wel heel benieuwd naar Manon…zal je zien heeft die griet toch een dijk van een stem hahaa.

Haha ik zei al tegen mijn man: ze moet wel een dijk van een stem hebben wil ze nog indruk op me maken. Want van een eerste indruk moet ze het niet hebben. :?

@miro wrote:

@Corry wrote:
@miro wrote:

Haha ik zei al tegen mijn man: ze moet wel een dijk van een stem hebben wil ze nog indruk op me maken. Want van een eerste indruk moet ze het niet hebben. :?

En ook die valt tegen…

@Fleur wrote:

@miro wrote:
@Corry wrote:
@miro wrote:

En ook die valt tegen…
Inderdaad! :wink: Ach ze zingt best goed hoor, maar niet indrukwekkend.

@Karin2 wrote:

Hmm zwanger. Zou kunnen ? :shock:

:shock: Heb jij iets wat je met ons wilt delen? :mrgreen:

Ray!!! Geweldige voice :dance:

@aapie wrote:

Ja hij is goed!

Maar niet zo goed als Ben Saunders :wink:

@miro wrote:

@aapie wrote:

Ja hij is goed!

Maar niet zo goed als Ben Saunders :wink:

Nee…die was super!!!

nou leuke optredens gezien hoor! ben echt benieuwd naar het verloop van het programma :slight_smile:

geen idee of iemand popstars volgt dus drm in spolier

En dan de beide briertjes van NIck Schilder als mysterie popstars blauw, haha ik vind dat toch wel leuk hoor. Die zittel al even in tvak en zingen gewoon best owke. Eerder dacht ik al van dat zijn geen engelstaligen, want hun stemmen kwamen bekend voor…

the voice opgenomen, wel korte stukjes gezien omdat de pauzes niet gelijk lopen.

Ik vind charlottes stem mooi en gevoelig , al langer vind ik het en ook nu had ze me te pakken met haar zang en haar mooie uitstraling :thumbup:

ohhh wist niet dat die 2 broertjes mysterie popstar waren! grappig zeg :lol: zijn er nog meer mysterie guests bekend? is die Jeroen Post nou nog door?

bianca met zappen kwam ik net die onthulling tegen :mrgreen:

naar aanleiding van jullie berichten over die Ben Saunders, ben ik maar eens op youtube gaan kijken en man o man wat is die gast idd goed…en jaaaa hoor Roel heeft m gestrikt, geweldig hoe hij dat podium op rende en in zijn armen sprong :mrgreen: :lol:

Thanx, dat was het… Brandi, leuk typje vond ik dat, van RED nooit

meer wat van gehoord.

nou was toch weer een leuke show met goeie ertussen