T.V.O.H

Hij heeft al wel meer dan 450 vrienden bij sinds gisteravond!! :shock:

ja klopt haha, ik ben der ook eentje van :lol:

Jaaaa hij was echt GEWELDIG!!!

En die tweeling is echt niks…in twins vond ik ze ook niks :sick:

BEN,BEN,BEN!!!

Jennifer Ewbanks…vond het een mooi optreden! Moooooi meiske ook! Komt echt bescheiden over…

Ik denk dat de broer van Ben beter over had gekomen in een stoerder nummer…dit leek totaal niet bij hem te passen…

Hij heeft gewoon al 1000 vrienden erbij op Hyves, moet je eens zien hoe popi hij na 1 uitzending kan zijn zeg!!! :dance:

Ik vond the voice leuker dan pop stars. ik heb zitten zappen tussen de 2 maar de the voice was veel leuker.

dat dikke manneke vond ik opzich wel mooi zingen alleen ik werd gek van dat hij zo hyper actief was.

maar ben was prachtig om te horen en die reactie van de coaches ook was gaaf. ik dacht eerst in het begin toen je hem zag oh oke jij gaat dus zingen maar toen hij begon te zingen had ik echt zoiets van wouw.

maar mevr ewbank vond ik het ook heel mooi doen en ik ben het hier met iemand eens die schreef dat ze nog niet gelijk zei van ik ben het zusje van…

a.s. vrijdag kijk ik weer naar the voice

ik vind popstarts al een tijdje niks meer.Het haalde het niet bij hollands got talent,en zeker niet bij the voice of holland.

Nee dat programma heeft volgens mij zijn langste tijd gehad.

HGT keek ik nooit, liever Popstars maar dan alleen de voorrondes…

Nee wij kijken nu voortaan naar TVOH!!! :mrgreen:

@Rooike wrote:

Nee wij kijken nu voortaan naar TVOH!!! :mrgreen:

idd,ik kan niet wachtten op de volgende uitzending!

Ben is wel heeeel erg populair he!

Je komt zijn foto nu op iedere website tegen lijkt het wel :mrgreen: :inlove:

ik vind tvoh ook moier, maar met opnemen vind ik het vordeel dat ik sommige dingen gelijk terug kan kijken of horen en dat vind ik soms prettig, zo van werd er gedaan en gezegt.

Dus popstars kijken en the voice opnemen :mrgreen: :inlove: :dance:

en een 2e keer zien met wendy natuurlijk.

Rooike Ik vond HGT ook tegenvallen, op een gegeven moment ben ik gewoon klaar met die dans- en circus acts 8)

Dames wat een hysterie :shock:

:lol: :lol: :lol:

Ik zag Ben vrijdagavond al bij dwdd en was ook meteen fan, hij is echt fantastisch.

Hij ziet er ook nog eens lekker uit en die stem!!!

2 minpuntjes, die enorm stomme uilenbril die die ophad in het introfilmpje en die gouden tanden, maar verder top hoor!! :inlove: :inlove:

Ik heb het niet helemaal af gezien vrijdag, maar volgens mij vanavond de herhaling dus ga het allemaal nog eens bekijken.

Bij die twins dacht ik nog, niet drukken, niet drukken. Helaas werd er wel gedrukt.

Angela drukte bij de twins alleen uit nieuwsgierigheid zo van wat hoor ik nu? Achteraf geeft ze ook aan spijt er van te hebben.

Ze had na tijds ook kunnen zien van wat hoor ik nu hahah , zo denderend was he tniet inderdaad.

Vanavond is idd de herhaling.

En hij komt morgen in KOFFIETIJD!!!

Jaaaa kijken nooit koffietijd maar voor Ben maken we een uitzondering toch!!!

Hahahahahaha :mrgreen:

Gaaaaaaf stukje ze zijn net geweest bij KT!

Helaas net gemist,morgen maar even op uitzending gemist kijken.

Heeft hij nog gezongen ook?

net alvast gekeken op uitzending gemist,en wat een schatjes zeg!

Echt 2 hele leuke gasten. :mrgreen:

Jammer dat hij/ze niet gezongen hebben,maar ze komen een keer terug he! :thumbup:

Nee helaas niet gezongen nee… :o

wat een leuke show, ik ben fan. Ben nog niet bij die Ben , kijk via rtl gemist dus ben benieuwd