T.V.O.H

@Snoesje wrote:



maar eh… als ik het vanavond zo zag… poeeehhh wat een kwaliteiten. En idd, iedereen krijgt eens een eerlijke kans vanwege hun stem




En dat vind ik dus meteen de kracht van het programma. Iedereen, echt iedereen kan doorgaan. En dat is top! :thumbup:

hear hear, hahaha

Waar kan ik overigens jou zangtalenten aanschouwen? Ik heb wel vaker gelezen dat je goed kan zingen en aan audities mee hebt gedaan. En ik ben zooooo benieuwd naar jouw stem… :thumbup:

Ow smelt weg bij Ben :inlove:



die stem…,

ik heb het opgenomen, want ik had een trouwfeest van vrienden.

Dus ik lees het topic ook nog niet ik kijk pas zondag want ik heb morgen weer feest, hele dag, gezelig in de stad .



NU eerst maar eens slapen anders morgen niet geheel fit. EN nu al geen stem van het zingen

ik vond ben ook geweldig!

Zijn stem dan, voor de rest vind ik hem 10 keer niets :wink:



Maar leuk programma!

Ik heb niet alles gezien want heb eerst medium gekeken.

Ik vind het wel een beetje een hoog gadgetgehalte hebben.

Allemaal mensen die nog even met hun I-phone op twitter of facebook gaan.

Zag nog wat I-padjes voorbij komen.



Verder leuke programma hoor, maar dit viel me wel op.

heerlijk programma…en Ben…tsja…helemaal top natuurlijk :inlove:

en roel van velzen die zo in zijn armen sprong hahahahahaa…ook zo’n schatje!!

Vond dit weer een verfrissende manier van talent zoeken.

Ze zijn gevonden door scouts dus kunnen gewoon al zingen.



Geen mensen met gekke fratsen om even op tv te komen, geen mensen die denken dat ze kunnen zingen maar dat blijkt niet zo te zijn, daardoor geen botte en onaardige jury…



Leuk, leuk.



En Ben heeft natuurlijk DE factor he. Dat wordt een grote hit. Zijn stem, maar ook zijn uiterlijk en zijn layedback persoontje. Helemaal goed…



En mevrouw Ewbank ook (al houd ik niet van dat kinderlijke stemmetje wat ze ooit had, maar dat slaan ze er vast uit) superslim ook dat ze alleen haar voornaam zei. Want als ze het hadden geweten hadden ze harder gestreden haar coach te mogen zijn.



Die tweeling kan wel leuk zijn als ze wat meer kracht in hun stem krijgen.



Die wat dikkere jongen was ook superleuk, die komt nog ver, maar haalt het niet.



Meike met open hart operatie was ook wel ok, maar niet om te gillen.



Maar Ben, Ben, Ben… :inlove:

http://www.youtube.com/watch?v=29YYuzQDOKA



:inlove:

@ollie wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=29YYuzQDOKA



:inlove:


thx…hij staat gelijk op mijn hyves nu :thumbup:

Bij mij ookkkkkkkk :inlove:

Weet je wat zo geweldig was?

Dat hij zijn eerste zin had gezongen en er gelijk al 3 drukten op die knop.

En wat nog leuker was?

Die van Velzen, die zo’n indruk had!! :inlove:

En nog leuker?

Dat Nick of Simon opstond en bij Jeroen op de knop ging drukken!!



Krijg gewoon weer kippevel als ik het terug zie!!!



Thanks voor het clipje Ollie!!!

@Rooike wrote:

Weet je wat zo geweldig was?

Dat hij zijn eerste zin had gezongen en er gelijk al 3 drukten op die knop.

En wat nog leuker was?

Die van Velzen, die zo’n indruk had!! :inlove:

En nog leuker?

Dat Nick of Simon opstond en bij Jeroen op de knop ging drukken!!



Krijg gewoon weer kippevel als ik het terug zie!!!



Thanks voor het clipje Ollie!!!


helemaal mee eens :inlove: :inlove:

@Corry wrote:

@Rooike wrote:
Weet je wat zo geweldig was?

Dat hij zijn eerste zin had gezongen en er gelijk al 3 drukten op die knop.

En wat nog leuker was?

Die van Velzen, die zo’n indruk had!! :inlove:

En nog leuker?

Dat Nick of Simon opstond en bij Jeroen op de knop ging drukken!!



Krijg gewoon weer kippevel als ik het terug zie!!!



Thanks voor het clipje Ollie!!!


helemaal mee eens :inlove: :inlove:






Het is pas half 9, heb normaal een ochtendhumeur maar zit gewoon al een paar minuten te smile-en achter mn laptop…

Moet het iedere ochtend maar effe bekijken denk ik, die clip hahahaha! :oops:

haha ja erg he!

Ik kan daar ook helemaal vrolijk van worden.

Kheb hem net ook even opgezocht op mijn phone (you tube) dan kan ik zo ook nog even op mijn werk kijken :mrgreen:

Hahahahaha das helemaal te gek idd!!! :inlove:

Werk ze! :thumbup:

@Rooike wrote:

Hahahahaha das helemaal te gek idd!!! :inlove:

Werk ze! :thumbup:


dank je!!

Coaches The Voice vechten om kandidaat



AMSTERDAM - De hevig getatoeëerde The Voice-kandidaat Ben Saunders was zo populair bij de coaches dat ze elkaar in de haren vlogen om met hem te werken.





De enige die niet meteen op de ‘I Want You’-knop drukte was Jeroen van der Boom, dus werd er voor hem gedrukt.



Roel werd licht hysterisch en riep na Bens optreden: “Jezus wat was dat goed! Dat was de beste auditie by far. Ik wil je heel graag in mijn team. Ik ben blown away!” Genoeg gepraat, vond Angela Groothuizen: “Jaha, nu weten we het wel. Ik wil jou!” :inlove:



Nick en Simon hadden zelfs al wilde plannen met de zanger. Nick riep: “Ik ga mijn boekje te buiten, maar wij willen je betrekken bij het schrijfproces, een band voor je zoeken die bij jou past zodat je bij een breed publiek in de smaak valt!”



Jeroen, die niet meteen drukte, zei: “Ik drukte nog niet omdat ik zo lang mogelijk van je stem wilde genieten. Het was echt heel goed.”



Inmiddels was Van Velzen zo gefrustreerd dat hij aan zijn desk begon te knagen. En met succes: Ben koos Van Velzen als coach, waarop hij hem meteen op zijn nek sprong. “Te gek man!”



Bens jongere broer Jamie moest daarna zingen, maar trok geen volle zalen. Maar hij nam zijn verlies goed op: “Ben zingt al zijn hele leven, ik pas zes maanden.”

Hoe zet ik Ben op mijn hyves??? als gadget??? Ik deed het met de youtube code maar dan zie je alleen een link.

Kan iemand de goede code hier neerzetten zodat het liedje ook op mijn hyves kan?