T.V.O.H

nou dit lijkt me duidelijke taal… Go Esther!!

en dan dat gordijn dicht zeg!!!

datdiejennifernoudoorisdaa snaptikdusniksvanhe

dat ze joan doorlaten snap ik wel omdat joan wel erg apart is…haar ademtechniek is echter errug slecht, maar daar kan een coach aan werken

ik vind ze alleen wel errug kritiekloos de hele avond hoor pffff, ik hoor echt wel valse nootjes, slechte ademtechniek, en rare spanningsvibrato;s ( en ja :oops: ik weet daar een beetje van omdat ik dat ooit gestudeert heb voor ik kindjes kreeg en huismus werd :lol: )

YES!!! :mrgreen: :mrgreen:

Jammer van kiki, maar ze zong slechter dan Esther.

Dat dat duo weg moet, ben ik 't wel mee eens. (hoewel ik 't van shemsi ook niet erg had gevonden… :shifty: )

Maar vind 't van Kiki echt jammer. en onterecht. Wat mij betreft een chico-gevalletje :mrgreen:

ik heb niet alles gezien (dat krijg je als je in slaap valt) maar ik vond kiki helemaal niet zo goed… nou kan ik me esther niet herinneren en kiki wel, dat zegt misschien ook iets over wat ik van esther vind, maar nee,…

vind joan wel goed, maar pearl vind ik helemaal geweldig! wat een stem heeft die meid zeg!

als ik shemsi zie moet ik altijd aan kelly denken…ik bedoel …de transseksueel kelly…ik kan t niet goed uitleggen, er is iets met die shemsi …kan mn vinger er niet goed opleggen

echt bijzonder vind ik haar trouwens niet zingen…t blijft niet hangen…

joan vind ik wel bijzonder, die vergeet je niet.ze heeft iets.

dat duo vond ik echt niet goed , prima dat ze weg zijn, maar shemsi had meegemogen

esther vond ik wel leuk maar ik vond wat ze gisteren zong wel erg geforceerd…

het is eigenlijk vooral jennifer ewbanks waarvan ik niet begrijpen kan waarom ze doorgaat…the voice of holland, maar dan moet je wel eerst je volume knop omhoog zetten :shifty:

ik heb ook niets met Jennifer Ewbanks. Ik noem haar al Ieniminie.

tja Kiki of Esther t was mij egaal geweest, ik vind ze beide de minderen van de hele groep van Roel…t zijn me even concurrenten waar ze tegen op moeten boksen…

Shemsi zal er de volgende keer wel uitvliegen denk ik…hoewel ik Johnny ook niet zo bijzonder vind en Jennifer al helemaal niet.

Joan vindt ik een cool wijf, eindelijk iemand die helemaal afwijkt van de rest, lekker d’r eigen stijl heeft, ja hoor doe mij die maar :wink:

Dat stemmetje van die Jennifer - kan er niet echt goed naar luisteren.

Die Shemsi - heeft een beetje een onaantrekkelijke persoonlijkheid wat mij betreft.

En over Wendy en Martijn - van mij mag er ook weleens een frisse wind door presentatie land - begint een beetje een belegen duo te worden.

@Bella wrote:

En over Wendy en Martijn - van mij mag er ook weleens een frisse wind door presentatie land - begint een beetje een belegen duo te worden.

En dan vooral Wendy wat mij betreft… Vind Martijn een leuke vent :slight_smile: Had 't ook makkelijk in zn eentje afgekund…

Daarentegen vind ik het wel leuk dat Winston de Red Room doet.

Ik vond hem erg tof vanavond! :thumbup:

@Danja wrote:

Jammer dat Wendy er weer bij is…

Sorry zal volgende keer wegblijven, :lol: :lol: :lol:

Ik heb gisteren niet gekeken, ik ga maandag de hh kijken.

Jennifer Ewbank, de 1e keer kreeg ik kippenvel van dr. zooo puur zooo mooi…

Maar gisteren, het was hetzelfde… niks vernieuwd… van mij mag ze weg als dit zo blijft… jammer :thumbdown:

Blijkbaar kan je dus wel gewoon gratis op rtl gemist de uitzending bekijken.

Das mooi :thumbup:

Mijn man en ik vinden Joan echt helemaal niets! Ik heb steeds het idee dat ik naar een jonge uitvoering van Cher zit te kijken is de jurk van haar oma. En voor mij klonk dat mooie liedje van jewel nu echt vreselijk vals.

Grappig hoe smaken kunnen verschillen, wat ik snap echt niet hoe mensen haar zo goed kunnen vinden.

Overigens vind ik Shemsi net uit de Ottogids gestapt :mrgreen:

@Stephie wrote:

Ik vind Winston ook wel leuk - had ik denk ik een paar jaar geleden niet gezegd maar hij ljikt wel lekker zichzelf. Moet ook wel om hem lachen bij RTL Boulevard.

Martijn ziet er volgens mij wel beter uit dan een tijdje geleden, voglens mij werd ie steeds vierkanter. Maar door telkens van diezelfde hoofden heb je nog steeds het idee dat je bij een van de andere van dit soort programma’s zit.

@Bella wrote:

@Stephie wrote:

Ik vind Winston ook wel leuk - had ik denk ik een paar jaar geleden niet gezegd maar hij ljikt wel lekker zichzelf. Moet ook wel om hem lachen bij RTL Boulevard.

Martijn ziet er volgens mij wel beter uit dan een tijdje geleden, voglens mij werd ie steeds vierkanter. Maar door telkens van diezelfde hoofden heb je nog steeds het idee dat je bij een van de andere van dit soort programma’s zit.

Dat ben ik met je eens Bella. Over een paar weken begint X-factor weer, en dan staan ze er weer samen.

Overigens, moet ik heel eerlijk zeggen, had ik meer verwacht van The Voice live…

Hahhaaa kijk eens wie ik vandaag heb gespot bij de intocht van sinterklaas in Almere :mrgreen: