@Danja wrote:
alle 4 dan…? Dan mogen de overigen lekker een weekje langer zingen :mrgreen:
ik stem voor!! :mrgreen:
@Danja wrote:
alle 4 dan…? Dan mogen de overigen lekker een weekje langer zingen :mrgreen:
ik zeg shemsi en kiki eruit
Ik ben tegen! :shifty:
Vind Joan zo leuk!!
Vond wel beetje raar dat een duet tussen een jury-lid en een kandidaat die al is geweest, voor gaat op een kandidaat die bloedzenuwachtig zit te zijn en nog moet zingen… Of ligt dat aan mij :eh: ?
Van mij mogen Shemsi en Johnny als eerste eruit!
Van mij mogen Kiki en Johnny eruit.
Wow wat zijn jullie kritisch zeg 8)
Ik heb niks met Sarina, vond Shemsi juist erg goed na haar misser :thumbup: Ben vind ik ook niet zo bijzonder, zijn broer vind ik vele malen leuker/beter. Kiki was wel goed maar vond de versie die zij van het liedje maakte echt niet fijn. Nigel kan me echt niet boeien.
Jennifer :sick: :sick: :sick: nope die mag er echt uit. Pearl vond ik 1 van de beteren. Joan wel goed, maar kan beter. Johnny tsja, niet slecht, niet goed. Van het duo word ik ook niet echt warm. Tsja en Lenny, hij is leuk, maar geen winnaar.
Wat betreft vanavond mag Jennifer er uit en eh…het duo :think:
@Gemmama wrote:
Wow wat zijn jullie kritisch zeg 8)
Ik heb niks met Sarina, vond Shemsi juist erg goed na haar misser :thumbup: Ben vind ik ook niet zo bijzonder, zijn broer vind ik vele malen leuker/beter. Kiki was wel goed maar vond de versie die zij van het liedje maakte echt niet fijn. Nigel kan me echt niet boeien.
Jennifer :sick: :sick: :sick: nope die mag er echt uit. Pearl vond ik 1 van de beteren. Joan wel goed, maar kan beter. Johnny tsja, niet slecht, niet goed. Van het duo word ik ook niet echt warm. Tsja en Lenny, hij is leuk, maar geen winnaar.
Wat betreft vanavond mag Jennifer er uit en eh…het duo :think:
net hoor ik dat het nieuws NA TVOH begint; 10 voor 12… ze weten dus nu al dat ze een kwartier uitlopen… Volgende week lees ik de uitslag de volgende ochtend wel. Dan ga ik hier niet nog ruim anderhalf uur op een uitslag zitten wachten, pfffff
Jennifer zou veilig zijn??? :think: :think: :think: Kunnen we ook tegen stemmen??? :evil:
weird dat Jennifer waarschijnlijk veilig is…oke ze kan mooi zingen maar na 1x heb ik t wel gehoord hoor
Als ik alle optredens nog eens bekijk is er 1 die voor mijn gevoel eruit springt qua performance en das Nigel…t swingt heerlijk, hij zingt lekker…en zeg nou zelf…t is toch ook een snoepje :mrgreen:
Kiki en Johnny was ik al bijna vergeten :silenced:
Ben tja leuke vent, leuke stem…maar ik vind m eerlijk gezegd nog geen winnaar.
Johnny door???
Shemsi is nu wel iets beter, maar ik vond haar van het begin al niets, sorry…
singoff dus tussen Shemsi en Davy/Joshua… ben bang dat Shemsi dan toch door gaat.
Ze is ook vele malen beter dan daarnet, maar ja…
blegh… shemsi
En waarom ze Wendy nou weer van stal hebben gehaald?
huh??? Kiki en Esther??? Joan was slechter dan hen…
HuhHUhHUh?
@Maxime wrote:
En waarom ze Wendy nou weer van stal hebben gehaald?
nou idd huh huh huh!!
ik zeg chico-story :mrgreen:
nou hoop wel dat Esther door gaat!!
Kiki heeft ook heel wat in haar mars, maar ze is minder dan daarstraks