grappig, ik zit mee te lezen en denk Shemsi, die heb ik nog niet gezien. :think: :think:
Klopt ook, want ik heb TVOH op pauze gezet in het begin en ik ben 20 minuten later begonnen.
Waar ik wel van baal is dat er dus weer gestemd gaat worden per sms. Aan de andere kant vind ik het jurycommentaar ook niet passen bij hoe ik de kandidaten vind zingen.
Ja, dit was goed! Echt goed! :thumbup:
idd Maxime, dus dan moet toch ook iedereen echt op zijn favoriet gaan stemmen, anders krijg je nog zo’n Chico-story…
:naughty:
Nigel zingt ook lekker hoor. wordt nog moeilijk om iemand eruit te sturen, pfff
Nigel , lekker! :thumbup:
Tof optreden!
@Amy82 wrote:
idd Maxime, dus dan moet toch ook iedereen echt op zijn favoriet gaan stemmen, anders krijg je nog zo’n Chico-story…
:naughty:
Nigel zingt ook lekker hoor. wordt nog moeilijk om iemand eruit te sturen, pfff
Nou idd. Laten we hopen dat de mensen thuis bij dit programma wel stemmen op die gene die er écht in moeten blijven.
Nieuwe uitdrukking = de Chico-story :lol: die houden we erin

Vind tot nu toe alleen dat duo en shemsi niet leuk… de rest, top!!!
is goed Esthe
nou, Ben doet het hoor!!! :thumbup: :dance:
Sarina zingt echt goed!! :thumbup:
Ik weet niet wie Chico is, maar hoop ook idd dat het publiek gaat voor iemand met echte zangkwaliteiten en niet zozeer voor een leuk bekkie.
Ai Ben! :doh: jammer
Jaaaaa, Ben is leuk! :thumbup: Ging lekker! :thumbup: :inlove:
Vond Ben niet heel erg geweldig :silenced:
Ben moet zingen en niet rappen. Dit was ronduit slecht. Echt belachelijk dat de jury zo mild is.
Heb net Nigel gezien en die vond ik beter dan verwacht!
Maxime, Chico deed mee met So You Think You Can Dance. Topfavoriet, eigenlijk bijna de gedoodverfde winnaar. Maar dat dacht iedereen waarschijnlijk zondag, waardoor hij te weinig stemmen kreeg en er nu gewoon uit ligt…
Jennifer zing ook weer beter achter haar vleugel dan vorige week in de Battle…!
Ben gaat toch wel door, omdat hij gewoon favoriet is bij het publiek, maakt denk ik bij hem niet uit hoe hij zingt en wat hij doet…
jennifer vond ik beter dan vorige week., toch moet ik wennen aan haar manier van zingen :shifty:
oei in het begin kneep ze haar stem… Maar zodra die open ging…
WAUW… Ze heeft het goed gedaan… :thumbup:
Jammer dat ze alleen hierdoor kleine liedjes kan zingen
@oessie wrote:
jennifer vond ik beter dan vorige week., toch moet ik wennen aan haar manier van zingen :shifty:
Omdat ze Letters inslikt.
Ik versta sommige zinnen echt niet :thumbdown:
Ik heb het niet zo op die piepmuis
ik zou echt geen cd vol van Jennifer kunnen luisteren hoor… ze zingt heel mooi, maar te ehh, te hoog, te klein idd…
Piepmuis :mrgreen: