Net weer even naar Kim de Boer geluisterd maar ik geloof dat dat toch wel één van mijn favorieten is hoor!!
@Bella wrote:
@Cin. wrote:enne trouwens: die Angela! Hahaha is ze 25 jaar, was net een klein kind die geen snoepje kreeg :lol:
Ik vond het daarom alleen al leuker voor die ander dat die door is :thumbup:
Ik ook, wat een verwend ding :roll: :roll: en die moeder ging er ook nog eens lekker in mee :wall:
Vond het deze keer wel leuker dan de vorige keer en kon me bijna in elke keus wel vinden.
Dacht alleen dat die jennifer vorige keer zo raar zong maar zo zong ze nu weer - dat is blijkbaar dat bijzondere randje aan haar stem :think:
Jep…ik vond het vanavond inderdaad ook ‘eerlijker’ dan vorige keer en daardoor leuker om naar te kijken :thumbup:
Nou Lenny moet zowiezo in de sing off…
@Gemmama wrote:
@Gemmama wrote:Nou Lenny moet zowiezo in de sing off…
Ach wie ben ik ook :mrgreen:
Yah man 8) , dat vind ik ook :mrgreen: :lol:
Volgens mij kinkelde Lauri nu net haar eigen glazen in :?
Nou vind ik Kiki wel een mooie persoonlijkheid, hoe ze meeleefde in het nummer van Laurie :thumbup:
@Cin. wrote:
@Gemmama wrote::twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Wát ziet iedereen toch in die Charlotte??? :think: :think: :think: Tell me… want ik zie het niet hoor :wall:
ik ook totaal niet :shifty:
ik zie het ook niet hoor. Ze zingt wel mooi, maar verder is ze saaaaaaai en zooooo braaf…
ik vond het deze keer ook leuker uitdagender en spannender dan vorige week :thumbup:
Het kon mij gisteren niet meer echt boeien.
Als ik dan nu ook lees dat ze Jennifer boven die Billy verkozen…vond die billy een veel leuker persoon om naar te kijken.
Ik weet het niet, maar volgens mij ben ik redelijk uitgekeken.
jennifer wordt echt geen voice of holland, ik kan haar voice namelijk nooit zo goed horen,.moet ik echt t volume omhoog zetten :lol:
Ik baalde echt dat die Meike door was, ik vond haar gewoon helemaal geen leuk karakter hebben, en dan wint ze ook nog eens van een kerel die ik wel sympathiek vond.
Ik snap echt niet dat die piepmuis naar de liveshows is :naughty: :silenced:
Verder vind ik het wel een leuk programma hoor :mrgreen:
Hier ook n Jennifer fan vind haar zo’n rustgevende stem hebben, heerlijk om mee weg te zwijmelen…
@Femke Fataal wrote:
Ik baalde echt dat die Meike door was, ik vond haar gewoon helemaal geen leuk karakter hebben, en dan wint ze ook nog eens van een kerel die ik wel sympathiek vond.
tja die Meike - in jezelf geloven is 1 ding maar je kan het ook overdrijven.
weet je wie wel in mijn aanzien is gestegen de laatste tijd - Nick. Ik vind hem wel leuk reageren en lijkt lekker zichzelf - ik vind hem sympathieker dan ik dacht dat ik hem vond ofzo. En ik moet soms ook erg om hem lachen - zo over die twee jongens die samen zo vals zongen. Het is maar goed dat jullie geen duo zijn want ze moeten jullie nooit meer samen laten zingen.
@Bella wrote:
@Femke Fataal wrote:Ik baalde echt dat die Meike door was, ik vond haar gewoon helemaal geen leuk karakter hebben, en dan wint ze ook nog eens van een kerel die ik wel sympathiek vond.
Ze was helemaal niet zenuwachtig zei ze, dus ik vond het net goed dat ze in de sing off moest, ik had alleen echt gehoopt dat ze eruit moest.
@Femke Fataal wrote:
@Bella wrote:@Femke Fataal wrote:Ik baalde echt dat die Meike door was, ik vond haar gewoon helemaal geen leuk karakter hebben, en dan wint ze ook nog eens van een kerel die ik wel sympathiek vond.
Ze was helemaal niet zenuwachtig zei ze, dus ik vond het net goed dat ze in de sing off moest, ik had alleen echt gehoopt dat ze eruit moest.
Ze zingt wel heel erg goed. Maar die arrogante uitstraling :naughty: Ik denk dat als het Nederlands publiek mee mag stemmen, ze er zo uitligt.
Vinden we het de eerste aflevering lekker makkelijk kiezen
Jennifer, tja ik vind haar dus wel erg mooi zingen hoor.
Ze raakte me echt met de sing-off.
Maar zij moet gwoon achter de piano prachtige ballads zingen.
Maar natuurlijk wordt ze niet de voice, dat word Joan!!! :mrgreen: