STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

Henrieke leuke foto’s zeg. Ik heb maandag net een slee gehaald met de bedoeling om met Eva lopend naar mijn werk te gaan maar was alweer ziek. Nu begint het wel wat te dooien dus ik vraag me af of ik de slee niet voor niks heb gekocht (tenminste voor dit jaar). Het is niet zo’n echte houten slee maar zo’n baby slee van plastic. Daar kan ze dus ook niet al te lang mee doen.

Het begint lekker op te schieten he. Nog even en dan is de baby er al.

De feestdagen nog en dan komt de baby ook al :lol:

Ja jammer he dat de sneeuw alweer wegdooit… had van mij nog wel even mogen blijven!

Wij hebben trouwens de slee van mijn ouders (dus van ons van vroeger), grappig dat we die weer vonden tussen de rotzooi in de garage daar en ze gewoon weer een ronde mee kunnen 8)

Vanmorgen bij de gyn geweest, pfff, ben blij dat dat niet mn vaste gyn is… beeb is nu met hoofdje in elk geval ook meer dan 40 weken, dus… ik weet wanneer de beeb komt :mrgreen:

Ja krijg je een kerstkindje?

nee, de gyn wilde niet werken met de feestdagen 8)

Wat flauw :shock: :smiley: Met oud en nieuw ook niet zeker?

:mrgreen: Nee, ook niet :mrgreen:

(tenzij beeb natuurlijk zn zin doordrijft :angel: )

We wachten af, ben benieuwd, wordt het nog een 2009 kindje of 1 uit 2010.

Tja, dat wachten wij ook af :mrgreen:

Ik ben al bijna klaar met de voorbereidingen die ik moest doen, heerlijk :mrgreen: Pannenkoekentaart als toetje morgen en vanavond rollade, dus straks even stofzuigen en verder ben ik al klaar! Heerlijk nog even met een boek op de bank :thumbup: Yvette heeft zichzelf heerlijk vermaakt vanmorgen, erg lekker zo’n dametje en daarna heerlijk smikkelen van de pannenkoeken die over waren :dance: Hopen dat hubbie ook lekker op tijd thuis is en dan… KERST :lol:

Allemaal hele fijne kerstdagen!!!

Ik denk een 2010 baby :mrgreen: :mrgreen:

Jullie ook allemaal vanuit Leeuwarden een vrolijk kerstfeest :thumbup:

Wij gaan vanavond met ons 3 gourmetten :lol: Ik wil wat patatjes voor Eva in de oven doen en ze kan wat vlees en brood mee eten. Kijken hoe ze dat gaat vinden, gourmetten.

Saskia, Inge vond het gisteravond helemaal te gek, hopelijk denk Eva er net zo over vanavond. Heel veel plezier.

Ook hier het vermoeden voor een 2010 beebje.

Meiden geniet morgen nog van de 2de kerstdag.

De kerstdagen zitten er weer op en vandaag begint het ‘gewone’ leven weer voor een weekje! Hubbie is vrij, dus dat gewone zal er nog wel even bij in schieten :mrgreen:

Allemaal heerlijk gegeten en fijne kerst gehad? Wij wel, lekker tijd samen en met de familie! Alleen kan zelf bijna niet lopen als ik een tijd gezeten heb, dus de keuze is of blijven zitten of een tijdje liggen en daarna weer even zonder pijn lopen :cry: Vandaag maar even bellen wat het kan zijn… Nu net uit bed, dus gaat weer prima (en twijfel dus ook weer of het wel nut heeft om te bellen… tot ik waarschijnlijk straks weer opsta :mrgreen: )

Jullie nog werken?

@Diana, hoe gaat het met Marvin zn selectiewedstrijden?

@Linda (Paco), hoe gaat het met Jill? Ook al een hele meid? Ik zag dat je al veel spulletjes aan het verkopen bent 8)

@Nadine, heb je je leven alweer helemaal op regel met je meiden? Ik hoop dat je een heel gelukkig 2010 krijgt waar de zon je weer tegemoet zal schijnen!

Hier de kerstdagen goed doorgekomen. Het gourmetten vond Eva heel erg interessant en lekker. Ze heeft erg goed gegeten.

Wij zijn ook lekker een weekje vrij.

De kerstdagen zijn hier ook helemaal goed gegaan.

We hadden alleen gisteren een heel erg fijn akkefietje…

De supermarkt was open bij ons en ik wilde nog eventjes wat kleine dingen halen, hub wilde niet mee, ben dus met Inge in de wandelwagen ernaar toe gelopen. Puntje bij paaltje, hub kon ons komen ophalen… Tijdens de boodschappen klapte me wagen opeens naar voren toe, was me voorwiel er onder uit. Hub gekeken, waarschijnlijk een boutje losgelaten of iets dergelijks. Inge mankeerde gelukkig niets ze zat gewoon te lachen. De winkel waar we hem gekocht hadden, had een koopzondag, dus ik er heen bellen. Nou sorry, maar die winkel is een klant kwijt, die man was zo onklantvriendelijk… Hij vroeg niet eens hoe het met me kindje was… :x Helaas is de garantie wel verlopen, maar ik heb toch contact opgenomen met de fabrikant, wie niet waagt, wie niet wint. Heb het via een contactformulier op hun website gedaan, kon namelijk geen telefoonnummer van hun vinden, ik heb nog niets gehoord. Me schoonzusje heeft een wagen van hetzelfde merk en ook die had wat problemen na de garantietermijn, maar ze werd wel goed geholpen. Vandaag via mp maar een buggy gekocht, wilde er toch eigenlijk eentje hebben. Leek me makkelijk voor dadelijk, als we met de fiets weggaan.

Tjee zeg das ook schrikken zeg en wat een belachelijke man zeg. Dat werkt in een babyzaak en vraagt dan niet eens hoe het met de kleine is. Die man kan beter naar wat anders kijken want affiniteit met kleine kinderen heeft hij blijkbaar niet. Hopelijk krijg je positief nieuws van de fabrikant.

hey meiden…

sorry sorry…al een tijdje niet geweest…ben een tijdje erg brak geweest van Meagan slaap acties…of beter gezegt…"Meeke niet slapen!!!"zoals ze zelf zegt…acties …

2 maanden bijna op de bank gelegen met haar …tja de jongens moeten gewoon naar school en Jac moet er snachts ook vroeg uit voor werk…dus om idereen te ontzien maar naar de bank verkast… ze is dan zooooooo aanhankelijk…wil me constant voelen…best een eer hoor dat ze zo gek met me is …maar voor je rust en looks is het killing…

Maaargoed…het gaat weer beter…ze slaapt relatief weer door…tot een uurtje of 6 …en dan kan ze nog even lekker bij mij liggen want jac is meestal al weg dan…word ik overladen met kusjes en aaitjes hahahha…kan echt niet pissig worden op haar ook…ze is zoooooooo sweet hahahah

Hier ook veel sneeuw gehad, geweldig …hadden helaas geen slee met rugzitje…dus ze kukelde er steeds vanaf…tot Jac met dé oplossing kwam…het kinderzitje van de fiets erop gebonden met tyrapjes(of hoe schrijf je dat?)…en daar zat ze als een ware prinses naar iedereen te zwaaien …geweldig vond ze het…MOOIIIIIII SNIEW !! hihihi

Ze klets al zo lekker…hele gesprekken hebben we…en ik moet zo lachen om dat ding …en dat weet ze hahahaha

De kerst hebben we rustig door gebracht…wegens een ruzie met schoonzus (vanaf de vakantie niet meer gesproken) hadden we besloten dat we deze keer niet deel zouden nemen aan de "gezellige "familie avondjes met sinterklaas en kerst met de schoonfamilie…en dat is ons heerlijk bevallen…

En nu is het jaar bijna om…wat is het snel gegaan he?..

@ henrieke…meis…hoe gaat het met jou dan…trek je het nog een beetje ?

-Met Marv gaat het super goed, speelt nu in het interregionaal team van Arnhem/Nijmegen…na de winter gaan de selecties weer beginnen voor district team Gelderland .en dan zien we wel waar het schip strand…hoe dan ook…we zijn bere trots op hem , dit pakken ze m al niet meer af …

Alle meiden…wat een heerlijke spam weer voor bij zien komen…ik beloof dat ik vaker langs zal komen…

voor iedereen een hele fijne jaarwisseling!!, en dat 2010 maar een topjaar mag worden !!

(zal morgen ff spammen…ga nu naar mijn bedje…)

hi meiden!

Wederom schaamteloos lang niet geweest. Maar ik schrijf ondertussen op zoveel plekken en fora en dan nog hyves en een sociaal leven… pfoeh druk. Dus… wederom een heel groot en schaamtevol SORRY :oops:

Mag ik af en toe nog komen aanwaaien? Ik redt 't gewoon niet om overal actief mee te schrijven. Zeker nu Jill minder slaapt, druktemaker eersteklas…

Ik heb zoooooveel mooie kindjes voorbij zien komen :inlove: bijzonder, hoe snel de tijd gaat. En nog meer bijzonder wat een mooie kids wij allemaal hebben… :inlove:

Hier gaat alles goed. Jill wordt inderdaad al een hele meid, alweer 6 maanden (okee, overmorgen pas :mrgreen: ). Ze rolt van rug naar buik maar kan nog niet terug haha. En gisteravond deed ze een poging tot kruipen in de box :shock: :shifty:

We zijn de dag voor kerst begonnen met fruithapjes, dat lukte voor geen meter natuurlijk haha, maar sinds gisteren lijkt ze het door te krijgen. En ze vind tot nu toe appel/sinaasappel/banaan het lekkerst. Daarvoor doet ze echt haar mondje open. Alleen peer en alleen banaan vind ze niet veel aan hihi. Verder is ze echt een superlief meisje, alles gaat gewoon hartstikke lekker, en ze is zooo vrolijk de hele dag :inlove:

Henrieke, trek je 't nog meid??? Nog een ruime week tot je uitgerekende datum… wat is de tijd gevlogen zeg!!! :inlove: Ben je het al spuugzat? :wink:

Enne… hoe bedoel je ik ben al spulletjes aan het verkopen? :think:

Trouwens… heb ook wat minder goed nieuws. Zoals jullie wel aan m’n onderschrift kunnen zien… Paco, onze hond, is overleden. Hij was pas 4 jaar en 10 maanden :cry: zo klote, en totaal onverwacht… Zo is het leven he, zeggen ze dan.

Nou meiden, ik kom gauw weer even langsvliegen!!! :-* :-* :-*

Hi dames,

Hobbel nog steeds rond hoor, maar heb wel mindere dagen, dus bijv vandaag de hele dag plat gelegen… dan is mn buik heeeeeeel zwaar :mrgreen:

@Linda, we kennen het allemaal hoor, maar leuk dat je even langs komt om te laten weten hoe het gaat :mrgreen: Fijn dat het zo goed gaat met Jill! Haha, ons meissie wil het liefste banaan… lekker smeren :mrgreen:

Slaapt Jill nu al minder? Wij zijn blij met een klein meisje wat heerlijk een uur of 3 slaapt tussen de middag, vooral ik vind het heerlijk om ook even plat te kunnen 8)

Zag laatst bij aangeboden dat je ook een winkeltje had, toevallig was ik even aan het kijken en bedacht me ineens, heeeee dat is Linda 8)

Nog geen 5 jaar is veel te jong he… helemaal als je het niet ziet aankomen :hug:

Leuk dat Jill een neefje krijgt! Yvette en brusje krijgen ook een nifje :inlove:

@Diana, Meeke niet slapen??? Arme jij :hug: Ik heb ook geen last meer van ochtendhumeur hoor als ik een lief meisje hoor ‘MAMA… hi’ :inlove:

Yvette houd zichzelf goed vast op de slee sinds ze er 1 keer af is gevallen :silenced:

Wat goed dat Marvin interregionaal speelt! Ben je veel reistijd kwijt om hem elke keer weg te brengen? Gaat Meagan gezellig mee?

@Mascha, wat schrikken zeg als er een wiel onder de kinderwagen wegklapt! Heb je al reactie gehad van de fabrikant?

Hier weer heel veel sneeuw, dus hoop dat beeb nog even blijft zitten :angel: Hopelijk voel ik me morgen wat beter en dan lekker naar buiten met de slee!

Diana waar blijft je spam???

Linda, wat fijn om weer eens wat van je te horen. Sinds de topic over Paco heb ik veel aan je gedacht, jeetje wat was hij nog jong.

Henrieke, kan me goed voorstellen dat het allemaal een beetje zwaar wordt momenteel, is het een grote baby? Tenminste volgens de laatste berichten dan?

Het wiel dat er onderuit verdween was inderdaad best even schrikken. Ik heb tot op heden nog niets gehoord van de fabrikant, maar ja de feestdagen he… Ik verwacht binnenkort wel een reactie van ze. Zo niet, dan ga ik toch achter een telefoonnummer zien te komen, de wagen is nog geen jaar oud, het lijkt mij niet dat dit zomaar mag gebeuren.

Ja, Jill slaapt al minder… voor haar doen dan he :mrgreen: ze slaapt nog zo’n 3 uurtjes overdag. Niet aan een stuk door hoor, meer steeds korte hazenslaapjes van hooguit een half uurtje in de box. 's Ochtends na de eerste fles wrijft ze altijd een kwartier later alweer in d’r oogjes :o en dan gaat ze alweer terug naar bed, meestal wordt ze dan zo’n 2 uur later weer wakker. Dan ga ik d’r aankleden, fruitje eten, spelen en dan is ze weer moe, slapen in de box… en dan blijft ze beneden. Zo gaat 't ritme door, steeds slapen, eten, spelen en weer slapen :mrgreen: tenzij er visite is, dan gaat ze tussen de middag naar bed. Maar we hebben best een enge trap, en dan heb ik d’r overdag 't liefste beneden zodat ik niet steeds heen en weer hoef met haar op m’n arm… :oops:

Heb idd wat spulletjes verkocht, maar eigenlijk nog helemaal geen spullen van Jill… meer gewoon spullen waar ik niets (meer) mee deed. Ik bewaar alles, voor een 2e :angel: mocht dat een jochie worden, dan gaat wel alles eruit wat echt meisje-meisje is.

Leuk dat Yvette en brusje (ik denk zusje :inlove: ) ook een nifje krijgen. Spannend is dat altijd he… wanneer is ze uitgerekend?

Mascha, thanx :-* ja 't is zo gek nog steeds, dat die lekkere lobbes er gewoon niet meer is. Steeds dat lege plekkie op de bank… maarja. We moeten door. Krijgen hopelijk deze week de uitslag van de sectie, ben heel erg benieuwd of ze iets hebben kunnen vinden :pray:

Henrieke rustig aan he, 't is niet niks, hoogzwanger zijn :hug:

Truste dames! :-*

Linda wat erg zeg dat jullie hond is overleden en inderdaad nog zo heel jong :hug: Jill alweer 6 maanden en aan de fruithapjes. Wat bliegt de tijd toch voorbij zeg. Komt er binnenkort nog wat spam van Jill?

Henrieke rustig aan doen en hopelijk komt brusje snel :mrgreen: Nog gefeliciteerd met het feit dat er een nifje :wink: bijkomt.

Diana wat vervelend dat Meagan niet wou slapen zeg. Ik hoop dat die fase nu helemaal voorbij is en dat jullie weer lekker langer kunnen slapen dan 6 uur :wink: Ik kan ook niet boos worden op Eva. Ze kan je altijd zo lief aankijken en als ze dan ook nog hai zegt dan :inlove: Wat goed van Marvin zeg en die selcetie van straks komt ook wel weer goed, is tot nu toe nog steeds enorm goed gegaan toch :thumbup: Waar blijft jouw spam eigenlijk?

Hier ben ik echt heerlijk aan het genieten van Eva. Ze zegt inmiddels een aantal woordjes. Dat begint s’ochtends als je haar van bed haalt al. Dan komt er gelijk al een hai :inlove: Verder zegt ze miauw (dat was haar allereerste woordje) en ze kan ook al aai zeggen en bah. Het bah weet ze alleen nog niet wat het betekent. Ze zei het gisteren terwijl ze aan het spelen was met een onderzetter, het maffe kind. Er komt nog steeds geen papa of mama uit. Volgens mij leert ze eerst een hele andere woordenschat en dan als laatste papa en mama :mrgreen: Gisteren zijn we nog even voor het eerst met haar gaan sleeën. Als ik gewoon liep, vond ze het niet echt interessant maar als ik harder ging lopen en haar dan ineens in het rond ging zwiepen (als jullie nog snappen wat ik bedoel) dan begon ze wel te lachen. We hebben een blokje om gedaan en op het laatst zat ze te knikkebollen in de slee. Niet zo raar aangezien het al bedtijd was.