STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

Wauw Mascha, wat doet ze dat al goed zeg en dat huilen is heel herkenbaar. Eva doet dat ook regelmatig en dan komt ze ook gelijk weer achter me aan kruipen hahaha. Wat is ze trouwens alweer groot zeg en helemaal nu ze al zo over de grond kruipt :thumbup:

Zoals waar jullie me al voor gewaarschuwd hebben, ze gaan zo snel. Dat kruipen is trouwens wel heel vermoeiend hoor, niet voor haar, maar voor pappa en mamma. Ze maakt het nog erger, want ze kruipt ergens naartoe, daar trekt ze zich aan op tot staand :shock: en trekt daar alles naar zich toe wat ze te pakken kan krijgen.

Vorige week vrijdag zijn we weer naar het cb geweest en ze woog toen 8040 gram en was 70cm. Ze stonden versteld van het feit dat ze zich al tot staand optrok.

Hoe is het verder met iedereen?

Henrieke trek je het nog?

Linda gaat het allemaal weer een beetje?

Wat een rust hier… eerst even een update en dan ga ik bijlezen :mrgreen:

Ondertussen bijna 36 weken en van de week de eerste afspraak bij de gyn gehad… weer een echo, beeb wordt nu geschat op 7 pond (2 weken geleden 6 pond) , dus ze durft een gewone bevalling niet aan :cry: Morgen weer voor een glucosetest, want heb nog steeds teveel vruchtwater en ze is toch bang voor zsdiabetes, maar dit keer mag ik 3x verdeeld over de hele dag komen (dus 3x heen en weer naar het ziekenhuis :wall: )

Beeb doet het in elk geval hartstikke goed en ik hou het meestal goed vol, dus we houden het nog wel een paar weekjes vol, helemaal nu mn verlof is begonnen :smiley:

@Mascha, het huis al leeg? Leuk filmpje!! (mooie poes ook, een van ons heeft ook van die witte pootjes :inlove: ) klik

@Saskia, die akties zoals van de bank vallen gebeuren hier ook wel eens… toevallig maakte mn moeder laatst een opmerking: "goh, Yvette heeft tegenwoordig niet meer zoveel blauwe plekken op dr hoofd he 8) " ach, Yvette lijkt op dr moeder, zat vroeger ook altijd onder de blauwe plekken :angel:

Huis is niet leeg hoor Henrieke, kan ik ook niet maken, de vloer zit zo hard :wink: Jeetje Henrieke, wat lijkt jullie kat op 1 van mijn mannetjes. de rechtse

haha, ik bedoel de prulledingen waar Inge bij kan en die kapot kunnen :mrgreen:

Het viel mij idd ook op bij het filmpje dat ze zo op elkaar lijken! Die van ons heeft trouwens wel een witte bef, die van jullie ook? klik

Ja die van ons ook. Grappig he, terwijl mijn mannetjes dus broers van elkaar zijn. Zou je niet zeggen als je mijn foto ziet. Onze katten zouden familie kunnen zijn :slight_smile:

haha, jou broers zijn in elk geval allebei zwart wit… dit is de broer van onze Joor: klik :mrgreen:

En ik wilde graag een 3e katje die precies op onze Joor zou lijken (ook zo mooi gebouwd), maar dan helemaal zwart… wat krijg je dan als het groot is: een rattekopje, wit befje en hangbuik8) Maar wel een schatje :wink: Helaas al sinds vorig jaar verdwenen :cry:

Ok jouw broers lijken helemaal niet op elkaar, die van mij komen in ieder geval nog in kleur overeen. Wat een schatje is die andere inderdaad, jammer dat hij is weggelopen.

nog even spam van mijn kleine meisje

mmmm… jummie!! Kerstbal met kerst :mrgreen:

Wat een meisje al he :inlove:

Ow heerlijk, zo’n kerstbal :inlove: :mrgreen: Inderdaad al een echt meiske. Lekker dat lange haar, mooi voor staartjes.

Hier iets gedaan wat ik gezegd had nooit te zullen doen. Heb altijd gezegd ik koop geen haarbandjes en dergelijke, tot dat iemand van de meimamma’s met een website aan kwam, waar ze te koop waren, toen kon ik het niet laten. Heb er 2 besteld en een haarklipje :oops:

Sorry, dan liever een kaal koppie :wink: lekker koppie :inlove:

Net heerlijk in de sneeuw geweest :inlove:

Mascha wil je me een pb sturen met die link :inlove: Ik vind zo’n haarbandje wel erg leuk :mrgreen:

Je hebt een pb’tje hoor.

Wij hebben wat koudere foto’s :mrgreen:

Heeee buurpoes :wink:

Ow heerlijk, volgend jaar dan is het mijn beurt, maar wat leuk om dit te zien, dat is echt genieten.

Oh, heb je geen skipakje? Yvette was vorig jaar ongeveer net zo oud als Inge :wink:

Dat is waar, ik heb wel een skipakje hoor, maar vind het eigenlijk te koud om der in de sneeuw te zetten. :o Wil het wel, maar durf het niet

Wij waren toen ook met een uur alweer terug hoor en nu zijn we ook elke keer een half uurtje buiten en dan snel weer naar binnen! Toen was het ook windstil en niet zoals zondag met zo’n ijzige wind :wink:

Vandaag was het trouwens erg lekker, jammer genoeg net dooi en maar niet echt koud!

Vanavond een kerststuk gemaakt, een jaarlijkse traditie en erg gezellig! Morgen weer even langs de gyn, ben benieuwd of hij nog nieuws heeft :wink: