Stoppen of doorgaan?

oooooo wat is dit erg zeg…

Jayden heeft nu al 4 dagen niet meer bij mij gedronken… Ik probeer hem 's avonds en 's middags nog wel aan te leggen, maar hij wil niet… Hij duwt mijn borst gewoon weg… :frowning:

Als hij echt niet wil en hij mijn tepel in zijn mondje heeft, begint hij ook te bijten. Hij heeft nu boven en ondertandjes, dus echt pijnvrij verloopt dat niet :silenced: :silenced: :silenced:

Ik zit nu zo te twijfelen… Zal ik het voor gezien houden? Hij heeft dan op 3 dagen na net geen 8 maanden bv gekregen… (Bedoel dan live drinken, bv krijgt hij nog wel, maar dan gekolft!!) Of zal ik toch nog blijven proberen aan te leggen en hopen dat het een fase is en hij zometeen wel weer wil?

Aan de ene kant is het misschien mooi geweest zo. Zoveel bv kreeg hij ook niet meer van mij, alleen na zijn boterhammetje en na zijn papfles 's avonds. Maar aan de andere kant mis ik het intieme met hem, die momentjes…

Wat een gevoelens zeg!! Wie heeft hier ook ervaring mee en welke keuzes heb je waarom gemaakt?

Ik zit op het moment in het zelfde schuitje, alleen is mijn dochtertje net 6 maanden oud.

Het gaat precies zo als bij jou!

Ook bijten (2 ondertandjes auw!) en weg duwen en zelfs heel verdrietig worden als ik door zet.

Flesje afgekolfde melk drinkt het kleine kreng dus wel 8)

Ik had me al helemaal voorgesteld langer dan een jaar te voeden, maar ik zie dat nu even niet meer gebeuren :frowning:

Maar… misschien (dat doe ik tenminste wel) kun je toch op zijn voedingsmomenten blijven aanbieden.

Wil hij niet, dan geen strijd aangaan en de fles geven.

Wie weet heeft hij er ineens weer zin in op een dag :pray:

Ik doe dit nu ook.

Na enige dwang pakt ze uiteindelijk de borst wel, maar als ze er een vette drama van maakt dan maak ik een fles warm, maar blijf haar altijd eerst aanleggen en kijken wat ze doet.

Hopelijk werkt dit :pray:

Succes!

:hug: , oh meis, balen… :hug:

Weet je…wat hij nu doet is wat mij betreft wel de mooiste manier van afbouwen; hij verliest zijn interesse en de voeding is op een andere manier goed op te vangen.

Maar goed, het is niet het moment wat jij uitgekozen had.

En al die voedingen kolven…pffffffffff da’s ook een klus, kanp dat je dat doet :clap: :clap: :clap: :thumbup: .

Hier gaan we nog even door…geef nu 's middags na de borst nog wat fruithap, maar wil nu vanavond ook voeding gaan kolfen en danmet pap geven, want ik wil nu écht wat langer gaan slapen :zzz: :zzz: :zzz: , red het niet op 7 uurtjes :zzz:

En toch heb ik nog steeds het idee dat het tanden krijgen er iets mee te maken heeft :think: , wat interesse verlies betreft.

Noor heeft nog genoeg interesse, maar mijn productie volstaat niet door verschillende oorzaken :cry:

heb besloten om het zo maar te laten, het is goed geweest zo.

Ik kolf nog wel steeds voor de papfles (alleen die voeding hoef ik dus te kolven Jolanda ;)), dus hij krijgt wel nog steeds bv :slight_smile: