stijve en pijnlijke vingers

Ik heb sinds afgelopen donderdag toch zo’n last van mijn vingers!! 's Nachts doen ze al zeer (als ik naar de wc ga). Ik kan ze dan nauwelijks buigen. En 's ochtends bij het opstaan precies hetzelfde verhaal.

Ik houd ook veel vocht vast in m’n vingers. Net van die worsten-vingers! :?

Maar het erge is dus die pijn, het bijna niet kunnen buigen van de vingers. :cry:

Wie herkent dit en heeft een helpende tip voor mij??

Een tintelend, slapend gevoel?

Het kan het Carpaal Tunnel Syndroom zijn. Een brace schijnt dan te helpen en als het minder erg is, flink met je vingers bewegen, zodat er weer bloed door je handen en polsen gaat stromen.

Heb het zelf niet (gehad), dus spreek niet uit ervaring. Maar dat is wel een bekende zwangerschapskwaal. Anders even de ha of vk bellen.

denk toch dat de pijn ook door het vele vocht komt, dat gaat dan zo drukken enzo, als je het niet vertrouwd er even de VK naar laten kijken hoor…

ik heb vooral last van mijn handen als ik steeds dezelfde beweging heb gemaakt bijvoorbeeld aardappels schillen. Dan doen ze echt pijn…duurt ongeveer 5 minuutjes en dan is het weer over…ook geen idee wat dat is…

op aanraden van de fysio slaap ik voor deze klachten (ook tintelen) met skate handschoenen aan zit zo’n driehoekig blokje bij de pols

koop je voor 12 euro bij scapino en de eerste nachten slaap je slecht maar het helpt wel

@©ootje wrote:

op aanraden van de fysio slaap ik voor deze klachten (ook tintelen) met skate handschoenen aan zit zo’n driehoekig blokje bij de pols

koop je voor 12 euro bij scapino en de eerste nachten slaap je slecht maar het helpt wel

Ik heb gekeken bij de Scapino, maar ze jammer genoeg niet gevonden… :?

ze lagen bij ons bij de sport artikelen in een mand was wel even zoeken