gaat nog spannend worden vannacht 40-41
pvdd heb ik gestemd uiteindelijk
Ik heb ontzettend zitten twijfelen tussen de pvda en de vvd. uiteindelijk voor de vvd gekozen
nou dan zal het voor jou hoe dan ook een goeie avond zijn :mrgreen:
Voor jou toch ook
Ik bedoel, pvda heeft het ook heel goed gedaan dit jaar!
nu hopen dat ze hun woorden waar maken
@aapie wrote:
Voor jou toch ook
Ik bedoel, pvda heeft het ook heel goed gedaan dit jaar!
nu hopen dat ze hun woorden waar maken
Teun heeft PvDD gestemd niet PvDA.
Hier de keuze niet kunnen maken, dus hebben we het anders opgelost.
Mijn man heeft op de ene en ik op de andere partij gestemd.
Hebben ze beide 1 stem.
Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen.
Zeker gezien de grote verschillen tussen VVD en PvdA waarover je nu steeds hoort.
Crap waarom heeft nou net de VVD wat meer stemmen. Ik heb eigenlijk niet zo’n zin om nog vier jaar tegen Rutte aan te gaan kijken.
Ik hoop dat pvda en vvd er samen uit komen, zou wel zo eerlijk zijn voor iedereen.
@Bella wrote:
Crap waarom heeft nou net de VVD wat meer stemmen. Ik heb eigenlijk niet zo’n zin om nog vier jaar tegen Rutte aan te gaan kijken.
Ik hoop dat pvda en vvd er samen uit komen, zou wel zo eerlijk zijn voor iedereen.
Nee, die Samsom is een lekker ding om tegen aan te kijken :lol: Maar goed, ik neem aan dat je niet de uiterlijkheden bedoeld.
Voor de rest? Nederland is wel klaar met modder gooien geloof ik. De afgelopen weken heb ik een paar keer de tv uitgezet met de debatten. Omdat een aantal partijen toch wel erg richting de man speelden. Ik houd daar niet van. Doe maar gewoon waar je voor staat. En dat een ander daar anders over denkt dat mag maar behandel mensen met respect.
Maar misschien snap ik het niet helemaal hoor. En hoort het zo in de politiek.
“Vechten” met zijn allen en zorgen dat we weer geld overhouden voor de leuke dingen!
De ene partij moet misschien wat harder zijn, de ander wat zachter en dan heb ik er alle vertrouwen in dat ze er wel uit komen.
Lijkt mij zelfs dat ze niet anders kunnen dan er samen uitkomen.
Zo onmogelijk moet dat niet zijn denk ik.
@ollie wrote:
Zo onmogelijk moet dat niet zijn denk ik.
onmogelijk wellicht niet maar het zal ongetwijfeld wat voeten in aarde hebben.
Ik denk ook wel dat het heel lastig zal worden.
Ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen, op veel punten liggen ze toch een eind van elkaar af. Natuurlijk, compromissen sluiten en water bij de wijn.
Maar toch, met teveel water smaakt die wijn ook voor geen meter En zo is 't ook met zulke zaken, je kan maar zo ver gaan met toegeven…
We zien t wel