Hoi allemaal.
Liam is nu 10 maanden en 10 dagen en een beetje hangerig. Is er rond deze tijd een sprongetje te verwachten?
Groetjes Steph
Ja heel herkenbaar. Bas is ook super hangerig, terwijl hij zich normaal erg goed zelf kan vermaken. Ik hoop dat het een sprongetje is want dan zijn we er binnen twee weken weer vanaf.
Dat kan het sprongetje van 11 maanden zijn.
Weet jij misschien ook wat er met dat kleine lijfje en hoofdje gebeurt met het 11 maanden sprongetje.( Heb het boek niet helaas)
Heb het boek er even bij gepakt (mijn zoontje heeft gelukkig erg weinig last van de sprongetjes). Ze zijn dan huileriger, moeders noemen de kids hangerig, mopperig, zeurdering, pieperig, dreinerig, chagerijnig, ongedurig en onrustig. Ze doen alles om vaker óp, aan en rond mama te komen en te blijven.
Dat is ook duidelijk hier, laat me geen moment alleen, klimt constant op me en probeert zelfs op de wc op schoot te klimmen. Hij wil ook geen warm eten meer :roll:
Het maakt niet uit, gaat vanzelf weer voorbij.
Ik vroeg me alleen af wat er in dit sprongetje gebeurt qua ontwikkeling.
Oh, sorry, verkeerd begrepen. Het is een hele waslijst, dus even heel kort.
Het belangrijkste is dat ze begrijpen dat bepaalde dingen tot een bepaalde groep oftewel catergorie behoren en dat ze de volgorde van handelingen kennen en die ook volgen.
Thanx :-*
Micah zit al heeeeeeel lang in zijn 11-maanden sprong 8)
Het lijkt nu steeds meer af te nemen, maar jeetje, wat een gezelligheid :wall:
Liam is op zich wel vrolijk, is hij altijd, maar dat warm eten… :wall: :wall: :wall: Van mij wil hij het niet, maar van zijn vader en oma wel :wall: :wall: :wall: , maar die zijn er dus meestal niet als hij moet eten.
Om te zorgen dat hij genoeg vitaminen krijgt, krijgt hij dus rond die tijd weer een flesje. Ik hoop dat het niet zo lang duurt als bij Micah…we shall see…