Hmm daar maar ff op broeden dan
succes :thumbup:
ok ik zit vast vraag 17 avontuur 2
het is een rekensom en er zit een kat bij die er ook iets mee te maken kan hebben
3 : x ~ < )
ik zie kat en muis erin
:think: ik snap hem niet
3 : x << is kat
~ < ) << is muis
Misschien is het dat wat je moet zoeken? ik weet het ook niet?
en nog steeds kom ik er niet uit :evil:
als jullie me nu ff helpen bij vraag 18 van deel 1… probeer ik zo gauw mogelijk door te stomen naar deel 2 :mrgreen:
wederom een pretpark
20… ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft met een palindroom…(zo heet dat toch…)… ??
nee, antwoord zit al in de vraag en als je op trap kijkt zie je het denk ik ook wel.
nog steeds bij 4
ok, ik ben blond…
heb alles al geprobeerd van kwast tot schilder… heeft toch te maken met het schilderachtig en het feit dat de trap kaal is?
nee hoor denk eens aan bestek???
toch indirect wel met het palindroom te maken :mrgreen:
@mv2kids wrote:
toch indirect wel met het palindroom te maken :mrgreen:
Geen idee wat dat is :oops: :oops: :oops:
lees parterretrap maar eens achterstevoren… en dan het antwoord ook
oooooooooooooooooooooooooooooooooh :oops: :oops: :oops: :oops: :wall:
Heeft er niemand hulp bij vraag 17 avontuur 2?
3 : x ~ < )
aantal hints die ik gevonden heb,
Je moet niet de moeilijk denken, het is zeker niet nodig om een rekenwonder te zijn!
Ga een beetje schuiven met de verschillende letters/cijfers/tekens en misschien herken je dan wel iets. Let ook op de hints in de tekst!
Ik denk dat je het antwoord van deze puzzel wel vaak tegenkomt. Misschien nu? Maar misschien ook wel een andere keer…
Je moet in ieder geval een beetje nadenken en niet ver gaan zoeken.
Je hoeft zeker niet je neus in de HP-boeken te steken, want daar schiet je niks mee op!
Denk aan sms-tekens. Daar kun je ook van die dingen mee maken. En waarschijnlijk kun je hem nu zien. Het antwoord dan.
Het is een woord.
En de tip: De kat zit er niet voor niets heeft mij erg geholpen.
Niet te moeilijk gaan denken. Hij is best grappig
Je zou toch de piep krijgen van deze opgave he…?
Om eerlijk te zijn snapte ik die tekentjes pas nadat ik random dingen had in gevuld er zo aan het goede antwoord kwam. Die kat heeft me geholpen. Ik noem de kat Tom.