Drink ze Oes,dan neem ik wat cola nu :mrgreen:
mag dat van sonja
Wie is Sonja :think: :eh:
haha , bij mij gaat het lijnen goed, ben 2 kilo kwijt :dance:
Lekker man!
Hier niet :twisted: :twisted: :twisted:
Maar ik begin aanstaande maandag weer opnieuw en hoop het in ieder geval weer twee weken vol te houden :roll:
nou ik doe het alleen doordeweeks en in het weekend eet ik gewoon patat hoor
Nou dan helemaal lekker dat je er twee kwijt raakt :thumbup:
ja in 3 weken he, maardat maakt me niet uit
Maar dat vind ik best knap
ja ben nu 68 kilo, wil er nog 5 af voor de zomer
lekker zeg en dan fijn je bikini weer uit de kast halen :thumbup:
uhh nou nee, als je mijn buik zou zien zou je wel beter weten
whahahahahah valt vast mee.
geloof me zelfs de HA vind het erg
oke ik geloof je :?
ja ik ben gestreept vanaf mijn knieen tot aan mijn borsten en er hangt een heel lap vel , omdat ik na de bevalling van melissa heel wat af ben gevallen nadat ik 93 kilo woog op het laats
poeheeeeeeeeeeeeeey das idd veel af gevallen dan zeg :shock: En snel zeker door dat hangend vel?
ik was na de bevalling 77 kilo ( endat bleef ik) een jaar later ben ik gaan sonja bakkeren en ben ik in 9 weken naar 64 kilo gegaan… ja en dat is te zien (ook nog wel vetrol hoor, maar voornamelijk vel) maar vaak denken mensen dat ik zwanger ben omda ik voor de rest niet echt dik ben alleen daar… ik krig een buikwandvergoed maar dat durf ik nog niet
Maar wie weet komt er ook nog een derde??? Dan kan je die buikwand misschien beter idd niet doen nog.
Kan altijd nog he?
Ik ben rondom dik,dus geen zwangerschap vragen hier :mrgreen:
sporry dat ik er zo vandoor ben ineens maar ben in tussen in gesprek, ben aan regelen voor onderdak, alleen is dat zo moeilijk in deze samenleving kwa regles wetten foriliteiten end,
ik heb nog een week of 3 speling ofzo, eig weet ik niet exact hoelang ik nog inkomen heb