hey hoi kletsers, gewoon al weer 2 paginas vol geluld zeg :shock:
hey oes hoe was het bij de fysiotherapie?
jannigje he voel jje je? dank voor je sms , sterkte en beterschap erg rot , en ik snap dat het pijnklachten leverd
ja goed he!!
en schoen zegt dat zetelefoon heeft maar zal vast weer staan roken
@oessie wrote:
hoe is het met jeik heb echt heel veel pijn op het moment.
Tja ben ook gewoon gaan werken :shifty: vannacht heb ik bijna niet geslapen van de pijn.
is hetniet verstandiger je in de ziekte te gooien meis? :hug:
jannigje kan je niet beter thuis blijven?
@bianca81 wrote:
is hetniet verstandiger je in de ziekte te gooien meis? :hug:jamisschien wel maar dan mag je weer de eerste dagen niet naar buiten en mijn weekend staat vol gepland. :shifty:
morgen een dagje werken nog. Krijgen het niet heel druk morgen dus ik ga rustig aan doen
wel je tijd nemen hoor :-*
ik neeem zo mijn medicijnen in en ga naar bed. (maar nu nog niet)
tjee ja jannigje houd je maar rustig want als het niert lukt dan ook niet doen , heb je belangrijke dingen in het weekend gepland ?
hoe ishet met steinemans?
@bianca81 wrote:
tjee ja jannigje houd je maar rustig want als het niert lukt dan ook niet doen , heb je belangrijke dingen in het weekend gepland ?ja mijn moeder word 50 jaar dit weekend.
mwahah jannigje ja wat denk je anders zeggen ze nu al wel trusten jannigje en doeidoei haha
waaarschuwing : Ik blijf nog even :thumbup:
jannigje, heb je een groot feest van je moeder?
@Jannigje wrote:
@bianca81 wrote:tjee ja jannigje houd je maar rustig want als het niert lukt dan ook niet doen , heb je belangrijke dingen in het weekend gepland ?ja mijn moeder word 50 jaar dit weekend.
ow gezellig zeg, gefeliciteerd al vast ,
veel plezier dit weekend ,
wat gaan jullie voor leuks doen ook sarah regelen ?
@oessie wrote:
hoe ishet met steinemans?met steinemans gaat alles gelukkig goed.
Hij zit lekker in zijn vel en is op het moment goed gezond.
(eigenlijk (klinkt hard) hoop ik dat hij wel een beetje verkouden gaat worden zodat de arts kan zien hoe zijn longen tijdens een verkoudheid reageren)
@oessie wrote:
leuk hoor suus, al enig idee waarheen?
Parijs, Londen, Berlijn, Praag… maar net waar ik de meeste informatie over kan vinden voor haar.

ja dat kan ik me voorstellen , waanneermoet je heen?
@Jannigje wrote:
@oessie wrote:hoe ishet met steinemans?met steinemans gaat alles gelukkig goed.
Hij zit lekker in zijn vel en is op het moment goed gezond.
(eigenlijk (klinkt hard) hoop ik dat hij wel een beetje verkouden gaat worden zodat de arts kan zien hoe zijn longen tijdens een verkoudheid reageren)
tja zou je net zien dat het manneke dan net op en top fit is in zijn doen hé?
ik snap dat je zegt dat het dan duidelijk aantoonbaar is zodat je begrip krijgt van de kinderarts
Nee mijn moeder viert het als een gewone verjaardag en ze houdt niet van poespas. Dus gewoon een gezellige verjaardag met een hoop familie op bezoek, Dus wel heel gezellig.