Sofa The Best

ja ben ook nog aan het dubben hoe ik dat straks ga doen :think:

ja niet druk om maken rol je vanzelf in , althans dat is mijn ervaring na al die jaren ( heb natuurlijka l meer van dit soort adressen gehad en megemaakt kwa ritmes)

ik paste me altijd makkelijk aan, en liet het kind daar in mee gaan

ik dacht laats ook goh is k en g goedkoop? dus ook meegenomen na 4 keer koffie zetten kwam ik er achter das niet lekker, ligt echt aan de koffie, ik heb het zo weggegooid, wou het visite niet eens geven :oops:

ik heb altijd roodmerk koffie dat is sterk en toch mild van smaak , ik vind k en g niet zo

ik l ust geen koffie :oops:

roodmerk van de albert heijn

maar of dat allergoedjoopste is weet ik niet, ik drink redelijk wat koffie en dan vind ik belangrijk dat ik lekkere koffie heb

kijk stel ik kom bij jou en drink koffie en denk hm dit is lang zo lekker niet is het maar 1 of 2 bakkies thuis is anders

ik ga even naar school M halen

tot later

ik ga zo ook mijn meissie ophalen… net even wc geboend en voordeur afgenomen

Wij hebben hier altijd gewoon Pads voor de Senseo :slight_smile:

Ik zelf drink ook zelden koffie moet ik zeggen.

ik ben een echte theeleut… f.olmer heeft vaan DE of Kannis en gunnink

Thee krijg ik altijd zo’n droge mond/keel van :think:

heb ech nergens zin in vandaag

ik hoef niks te doen :mrgreen:

verveel me wel

om 2 uur henk ophalen

ik had de auto nodig

hey ingrid!

hey oessie en romata

willen jullie ook even meedenke :pray:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3777753#3777753

ik heb geen inspiratie voor dat soort dingen oes

ik ben meestal heel makkelijk er in en niet oz moeilijk,

maar euhm ik ben aan twijfelen of ik ontslag neem bij oppasgezin

, ik ga iig vanavond aangeven dat ik een heel duidelijk gesprek wil met beide ouders zonder kindern en wel es tijd ,

altijd drukke ouders , en heb eerder aangegeven gesprek te willen , maar ja druk druk…

nu ik vind dan las je maar een weekendavond in ofz :think:

heb je het niet meer naar je zin dan bij het oppasgezin bianca :think:

ik ben et zat steeds op mijn vingers getikt te worden door die schoonmaakster dat ik het niet goed doe…

deed ik net iets terecht zetten , krijg ik op mijn kop zei is nog maar 1 ,

ja ik deel toch geen straf uit

Nina 1 was zelf op zo een ligstoel gaan klimmen ,

ze weet inmiddels dat mag, maar niet staan, meesal als ik zeg nina zitten gaan , doet ze dat of op knietjes, nu deed ze niet ging ze lachen ( in mijn ogen uitdagen) en zei ik nina nu hgaan zitten anders mag je op grond , wel beetje verhoogde toon natuurlijk…

nu ja ging ze staan lachen en beetje bewegen ( meer uitdagen uittesten in mijn ogen /ervaring) en toen ja heb ik haar opgeaKT OP DE GROND GEZET IN ZITSTAND zo van dit is zitten en liep ik weg zonder aandacht

nou dat was fout ,

nu ik vind het goed.

En zegt niet dat goed IS ,maar ik ben oppas en dat ik terecht gezet word waar beide kindjes bij zijn vind ik vreemd en dit gaat echt hele donderdag door… en zo zijn er meer voorbeelden en ik kom steeds achter dat ze dus bij oppasgezin neerlegt, maar het dan niet verder door ouders bij mijn word bepsroken ,

ik kan best fouten maken maar vertel ze dan bij mij als de kinderen er niet zijn ,

en als je het de ouders verteld laat het dan ook aan mij weten