@ikke wrote:
@Jannigje wrote:ik las het bij de februari mama;s :mrgreen: :mrgreen:hoihoi
hallloooooooooo Jannigje * ja ben enthousiast en blij *
hoe gaat het hier???
@ikke wrote:
@Jannigje wrote:ik las het bij de februari mama;s :mrgreen: :mrgreen:hoihoi
@bianca81 wrote:
ik ook blij jou te zien p kok ikke lekker actief en de reden helemaal topppiedetop :thumbup:
@Jannigje wrote:
@ikke wrote:@Jannigje wrote:ik las het bij de februari mama;s :mrgreen: :mrgreen:hoihoi
hoe gaat het hier???
Vorig jaar toen ik van Juudje hoorde dat ze zwanger raakte van joris ( hoe byzonder) heb ik bij elk bezoek dat ik bij anne was ( of dat haar ouders er waren) 2 kaarjes gebrand 1 voor anne en 1 voor juudje.
Vorige week was ik weer bij Anne… en heb ik hetzelfde gedaan voor jou , dezelfde kaarssjes zelfde manier, zelfde gedachte… dat het goed moge gaan…
Ook afgelopen week weer kaarsjes aan, nu hoor ik van juudje, nu moe tik kaarsje/(lantaarntje) bij kopen hahah heb ik vanacht gewoon om wakker gelegen
@ikke wrote:
@Jannigje wrote:hoihoi
Dus die ga ik dinsdag even halen en dan woensdag ga ik naar anne 3 kaarsjes branden
@Matsjo wrote:
He Jannigje! Hoessie??
Bianca, fijne avond! :-*
wat een gezellige drukte hier vanavond ja mensen
@bianca81 wrote:
Vorig jaar toen ik van Juudje hoorde dat ze zwanger raakte van joris ( hoe byzonder) heb ik bij elk bezoek dat ik bij anne was ( of dat haar ouders er waren) 2 kaarjes gebrand 1 voor anne en 1 voor juudje.
Vorige week was ik weer bij Anne… en heb ik hetzelfde gedaan voor jou , dezelfde kaarssjes zelfde manier, zelfde gedachte… dat het goed moge gaan…
Ook afgelopen week weer kaarsjes aan, nu hoor ik van juudje, nu moe tik kaarsje/(lantaarntje) bij kopen hahah heb ik vanacht gewoon om wakker gelegen
@Matsjo wrote:
@ikke wrote:@Jannigje wrote:hoihoi
Ja natuurlijk… jij hebt een geweldige reden om blij te zijn! :inlove:
ja echt hoor je mag juudje vragen, denk dat ze wel weet nog.
Jullie zijn ook speciaal… :-*
Sorry Bianca, ik wil je niet weghebben! :oops:
Ikke, dat is waar! Maar dat kan jouw mannetje (ja je krijgt een zoontje) over 1,5 jaar ofzo ook! :mrgreen: :inlove:
wgahaha matsjo , :lol:
ik laat me niet weg jagen hoor maar t kwam er grappig uit
wrm denk je een zoontje matsjo bij ikke ?
@bianca81 wrote:
wgahaha matsjo , :lol:
@Matsjo wrote:
Sorry Bianca, ik wil je niet weghebben! :oops:
Ikke, dat is waar! Maar dat kan jouw mannetje (ja je krijgt een zoontje) over 1,5 jaar ofzo ook! :mrgreen: :inlove:
@bianca81 wrote:
wrm denk je een zoontje matsjo bij ikke ?
@Matsjo wrote:
@bianca81 wrote:wgahaha matsjo , :lol:
Ja, had weer eens niet goed gelezen :wall: