Sofa still turbo time

hihihihihi

en verder nog iets gedaan vandaag???

tijd voor jullie zelf meiden

nou zulke dagen moet ik niet te vaak hebben, dan bel ik mijn mama wel :oops:

hihihihihi anders stuur je ze maar naar leeuwarden :-*

hihihihihihi

haha ja dat is ook een idde!!

ik was trouwens vlakbij schoen vandaag, reed door haar woonplaats heen, ze moest werken anders hadden we een bakkie gedaan

jammer hoor!!

heb je haar wel eens irl gezien?

ik heb schoen nooit irl gezien.

Ze is verder ook nooit op metingen geweest

nee , maar zou wel eens willen meeten met jullie, lijkt me wel gezellie! :thumbup:

@oessie wrote:

nee , maar zou wel eens willen meeten met jullie, lijkt me wel gezellie! :thumbup:
ik eigenlijk ook

ja daar praten we al weken over!!

dusssssssssssssssss

wanneer gaan we nou dan???

@sophie wrote:

ja daar praten we al weken over!!

dusssssssssssssssss

wanneer gaan we nou dan???
ik kan alleen weekenden

Maar roep daar maar een datum in

Ik zal dan kijken of Marco mee wil (want anders heb ik geen vervoer)

in maart zit ik behoorlijk vol, april of mei? mij zou dan wel de zondag het fijnst zijn denk ik, of een zaterdag, maar ik werk ze om en om

@oessie wrote:

in maart zit ik behoorlijk vol, april of mei? mij zou dan wel de zondag het fijnst zijn denk ik, of een zaterdag, maar ik werk ze om en om
april is goed :thumbup: ik ook het liefst zondagen want marco werkt de zaterdagen om en om

April dus op een zondag :mrgreen: roep maar datums

23 april ben ik jarig , en hou die zondag erna mijn verjaardag dus dan kan ik allen niet de rest allemaal wel :thumbup:

Ik kan tot nu toe ook alle weekenden in april behalve 26 april

ja dan hou ik mijn verjaardag!! dus moeten we even kijken wanner het de rest uitkomt

@oessie wrote:

ja dan hou ik mijn verjaardag!! dus moeten we even kijken wanner het de rest uitkomt
is goed dan wachten we daarop :mrgreen: en dan gaan we echt afspreken :mrgreen:

ik kan ook wel op zondag hoor in april!!

mooi sophie!! leuk als iedereen kan!! neem dan denk ik niet allebei de monsters mee hoor!! 1 monster is wel genoeg dan toch, laat ik die ander bij folmer